PNV Dancers -kausimaksut

Jäsenmaksu 30 euroa maksetaan kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syys- tai kevätkaudelle. Jäsenmaksu maksetaan jäsenrekisterissämme. Kun tulet seuran toimintaan mukaan ensimmäistä kertaa, aloita rekisteröitymällä ilmoittautumisohjelman käyttäjäksi.

Jäsenmaksun lisäksi maksetaan lukukausimaksu erikseen syyskaudella ja kevätkaudella. PNV Dancers -kisaryhmissä sitoudutaan yhteen lukukauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin (mukaan lukien kilpailukustannukset), kun otat paikan vastaan ryhmässä. Toivottavaa on sitoutuminen koko vuodeksi (syksy 2022 – kevät 2023).

Ongelmatapauksissa otathan yhteyttä PNV:n toimistoon: pnv@pnv.fi, puh. 040 502 1443 (soittoaika 9–12).

Lukukausimaksu Illuusio, Utopia ja Harmonia

Syyskauden 2022 lukukausimaksu on 575 euroa (harjoitukset 3 kertaa viikossa). Lukukausimaksu sisältää opetuksen kisaryhmässä (4,25 h/vko), kisakoreografian sekä päiväleirin syyskauden ja kevätkauden alussa. Kevätkauden lukukausimaksu maksetaan erikseen. Syyskausi alkaa viikolla 33 ja loppuu viikolla 50. Kevätkausi alkaa viikolla 2 ja päättyy viikolla 22. Koulujen lomaviikoilla ei ole opetusta.

Lukukausimaksu Fantasia

Syyskauden 2022 lukukausimaksu riippuu harjoitusmäärästä: 430 euroa (harjoitukset 2 kertaa viikossa) tai 575 euroa (harjoitukset 3 kertaa viikossa). Lukukausimaksu sisältää opetuksen kisaryhmässä (3–4,25 h/vko), kisakoreografian sekä päiväleirin syyskauden ja kevätkauden alussa. Kevätkauden lukukausimaksu maksetaan erikseen. Syyskausi alkaa viikolla 33 ja loppuu viikolla 50. Kevätkausi alkaa viikolla 2 ja päättyy viikolla 22. Koulujen lomaviikoilla ei ole opetusta.

Kisaryhmien muut kustannukset

Kilpailevilla ryhmillä tulee kauden aikana kustannuksia mm. kisamatkoista, kisapuvuista, kilpailumaksuista, mahdollisista lisensseistä tai vakuutuksista sekä ryhmän edustusvaatteista.

Kauden 2022–2023 aikana on hyvä varautua muutamien satojen eurojen muihin kustannuksiin tanssijan iästä ja tapahtumiin osallistumisesta riippuen. Vanhemmat tanssijat kilpailevat todennäköisesti nuorempia tanssijoita enemmän. Lisäksi kesällä 2023 seura osallistuu World Gymnaestradaan Amsterdamissa ja tähän osallistuminen tuo luonnollisesti omat kustannuksensa.

Soolot ja duot

Kisaryhmissä harjoittelevilla on mahdollisuus harjoitella soolo- tai duokoreografia joko omaksi iloksi tai tanssikilpailuja varten. Hinta sisältää 10 harjoituskertaa. Yksi harjoituskerta kestää 60 min ja tunnin aikana harjoittelee vuorotellen kolme solistia/duoa kerrallaan. 10 harjoituskerran jälkeen on mahdollisuus esiintyä seuran näytöksessä. Mikäli koreografialla haluaa osallistua tanssikilpailuihin, tulee harjoitella vielä toiset 10 kertaa. Esiintymisasu hankitaan itse koreografin ohjeiden mukaan. Sooloja ja duoja kaudella 2022–2023 opettavat Marjukka Lukkaroinen ja Maija Miinalainen. Aikataulut sovitaan kauden alussa opettajan kanssa.

Kauden 2022–2023 hinnat:

• Soolo 200 €/hlö / 10 kertaa koreografian opetusta
  • Duo 150 €/hlö / 10 kertaa koreografian opetusta

Avoimet tanssitunnit ja intensiivikurssit

PNV Dancers -tanssilinjalla on kisaryhmien harjoitusten lisäksi myös avoimia tanssitunteja lapsille ja nuorille sekä tanssin intensiivikursseja koulujen lomaviikoilla!

• Avoimet tanssitunnit (75 min / 1 krt viikossa): syyskausi 220 €
  • Tanssin intensiivikurssi elokuussa (ma–ke 8.–10.8. klo 11–15): 60€

Peruutusehdot

PNV Dancers -ryhmissä sitoudutaan yhteen lukukauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin, kun otat paikan vastaan ryhmässä.

Mikäli harrasteryhmän tai kilpavalmennusryhmän toiminta joudutaan keskeyttämään pidempiaikaisesti tai peruuttamaan epidemian, poikkeuksellisen luonnontapahtuman, tulipalon, laajan onnettomuuden, viranomaismääräyksen tai -suosituksen tai vastaavan muun seurasta riippumattoman syyn johdosta, ensisijaisesti pyritään järjestämään korvaavaa toimintaa. Mikäli korvaavaa toimintaa ei pystytä järjestämään, mahdollisissa maksujen palautuksissa huomioidaan toteutuneen toiminnan kustannukset sekä vaikutukset seuran toiminnan jatkamismahdollisuuksiin.