EtusivuPNVPeruutusehdot

Aikuisliikunnan tunneilla on viikon kokeilumahdollisuus kausien alussa syyskuussa ja tammikuussa. Sen jälkeen maksut peritään täysimääräisenä.

Kurssimaksu peritään jos peruminen tapahtuu myöhemmin kuin viisi (5) vuorokautta ennen kurssin aloituspäivää.

Lasten ja nuorten tunneille (ei koske kilpavoimistelua ja PNV Dances) ilmoittaudutaan koko vuodeksi, halutessasi voit valita koko vuoden kertalaskun sijaan laskun erissä. Harjoitusmaksu palautetaan täysimääräisenä, mikäli ilmoittautuminen perutaan ennen ensimäisen laskun eräpäivää. Maksu peritään täysimääräisenä kaikilta syyskaudella 15.10. ja kevätkaudella 15.3. mennessä aloittavilta. Tämän jälkeen aloittavat maksavat puolet harjoitusmaksusta.

Kilpavoimistelussa ja PNV Dancers -ryhmissä sitoudutaan koko kauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin.

Minimiosallistujamäärä tunneillemme ja kursseillemme on 8 henkilöä. Jos tunnille tai kurssille ilmoittautuu alle 8 osallistujaa, seuralla on oikeus peruuttaa tämä tunti. Jo ilmoittautuneille palautetaan harrastusmaksu, ellei toista sopivaa korvaavaa tuntia löydy.

Jäsenmaksu peritään kaikilta ilmoittautuneilta kauden alussa ja se on voimassa koko toimintavuoden. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syksy- tai kevätkaudelle. Jäsenmaksua vastaan voit osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin tapahtumiin kuten merkkisuoritus tai maratonjumpat. Jäsenmaksua ei palauteta.

Peruuttaminen harrastetunneille tai kursseille on aina tehtävä sähköpostilla PNV:n yleiseen sähköpostiosoitteeseen pnv@pnv.fi

Jäsenmaksu tai harrastemaksu eivät sisällä vakuutusta. Voit halutessasi ostaa helposti ja edulliseen hintaan 4 € maksavan vakuutuksen Hoika-jäsenrekisterin kautta, kohdasta ”Lisenssit” (Lisenssin osto > Urheilija > Jumppaturva).

Mikäli harrasteryhmän tai kilpavalmennusryhmän toiminta joudutaan keskeyttämään pidempiaikaisesti tai peruuttamaan epidemian, poikkeuksellisen luonnontapahtuman, tulipalon, laajan onnettomuuden, viranomaismääräyksen tai -suosituksen tai vastaavan muun seurasta riippumattoman syyn johdosta, ensisijaisesti pyritään järjestämään korvaavaa toimintaa. Mikäli korvaavaa toimintaa ei pystytä järjestämään, mahdollisissa maksujen palautuksissa huomioidaan toteutuneen toiminnan kustannukset sekä vaikutukset seuran toiminnan jatkamismahdollisuuksiin.