EtusivuPNVAvoimet työpaikatOhjaaja, lasten ja nuorten harrasteliikunta

Pakilan Voimistelijat PNV ry etsii OHJAAJIA lasten ja nuorten harrastetunneille

Pakilan Voimistelijat PNV ry on vuonna 1947 perustettu voimisteluseura, joka tarjoaa laadukasta liikuntaa, voimistelua ja tanssia kaikenikäisille harraste- sekä kilpatasolla aina kansainväliselle huipputasolle asti joukkuevoimistelussa. Jäseniä seurassa on yli 1500.  Lue lisää www.pnv.fi

PNV etsii OHJAAJIA ohjaamaan lasten ja nuorten harrasteliikunnan tunteja. Etsimme ohjaajia jo keväälle pitämään lyhytkursseja sekä syksyllä alkaville viikkotunneille.

Tuntisisällöt pohjautuvat pääosin perusliikuntaan ja lisämausteena on voimistelu, tanssi tai akrobatia. Tuntitarjontaamme kuuluu Voimistelukoulu (temppuilu ja satutanssi), Joukkuevoimistelu, Rytminen voimistelu, Akro ja Dancemix sekä soveltavan liikunnan tunnit. Tunnit ovat suunnattu 3–13 –vuotiaille lapsille ja nuorille.

Ohjaajan työtehtäviin kuuluu tuntien suunnittelu ja ohjaaminen.

Paras yhdistelmä tässä tehtävässä onnistumiseen

• Kokemus tai kiinnostus lasten ja nuorten liikunnan ohjaamisesta
  • Halua ja innokkuutta oppia uutta
  • Kykyä ottaa vastuuta ja sitoutua sovittujen työtehtäviin hoitamiseen
  • Omatoimisuus ja positiivinen asenne

Arvostamme myös

• Lajiosaamista voimistelusta tai tanssista
  • Ohjaajakoulutusta tai muuta vastaavaa liikunta-alan koulutusta

Tarjoamme aktiivisen ja innostuneen työyhteisön tuen sekä koulutusta ja perehdytystä työtehtäviin. Edellytämme ohjaajalta täysi-ikäisyyttä.

Opetus tapahtuu pääosin Pohjois-Helsingin alueella Pakilassa, Itä-Pakilassa, Torpparinmäessä, Maunulassa, Oulunkylässä, Postipuistossa, Kuninkaantammessa ja Veräjälaaksossa.

Työt alkavat keväällä tai syksyllä 2024 sopimuksen mukaan. Työ on osa-aikainen. Viikkotuntimäärä sovitaan erikseen. Työ sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle.

Hakemukset sähköpostilla sanna.peltola@pnv.fi viimeistään 15.3.2024.