EtusivuAjankohtaistaUutisetUncategorizedPNV:n suosittu juoksukoulu starttaa jälleen! Huom. päivämäärissä oli painovirhepaholainen

Tekeekö mielesi kokeilla juoksemista, mutta et oikein saa yksin lähdettyä? Vai junnaako lenkkisi aina samaa vauhtia? Tuntuuko juokseminen tylsältä tai jopa mahdottomalta? Nyt kannattaa tulla mukaan!

PNV järjestää neljän kerran juoksukoulun, jonka ohjaa ammattivalmentaja ja psykoterapeutti, innostava ja inspiroiva Kirsi Valasti. Suomea olympialaisissakin edustaneen pitkän linjan kestävyysurheilijan vetämä koulu kokoontuu Pirkkolassa juoksukentällä tiistaisin klo 18.00. Juoksukoulun kesto 1,5h. Harjoituskerrat 1.10.  8.10.  22.10. ja 29.10.

Juoksukoulussa opit kohentamaan kestävyyttä monipuolisesti, parantamaan juoksutekniikkaa, tekemään mäkivetoja ja nauttimaan entistä syvemmin kehon ja mielen yhteistyöstä Runfulnessin avulla. Juoksukoulun hinta on 100 €, ja se sisältää Kirsi Valastin kirjan Hyvä Juoksu – juoksemisen ilo. Ilmoittautuminen jäsenrekisterin kautta . Mukaan voi ilmoittautua vaikka heti.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään 10. Valmentaja Kirsi Valastiin voit tutustua täällä: https://www.kirsivalasti.fi