EtusivuPro Dance

Pro Dance -showtanssilinjamme

Kiinnostaako tavoitteellinen tanssin harrastaminen tiiviissä ryhmässä, osaavien opettajien ohjauksessa? Pro Dance -tanssilinjalla voit tanssia ja kilpailla (9–15 v.) Harmony-, Fantasia-, Utopia– tai Illuusio-kisaryhmissä. Ryhmissä harjoitellaan kisakoreografiaa, tanssitekniikkaa ja eri tanssilajeja.

Kisaryhmien koreografiat painottuvat showtanssin monipuoliseen liikekieleen ja opettajasta riippuen viikko-ohjelmaan voi kuulua myös esimerkiksi streetin, jazzin, hip hopin tai musikaalitanssin harjoittelua.

Uusille tulokkaille aina ilmainen kokeilukerta! Kisaryhmiin voi hakea koetanssien kautta tai ottamalla yhteyttä suoraan ryhmän opettajaan. Opettajien yhteystiedot löytyvät kisaryhmien sivuilta.

Hae mukaan ryhmiin!

Pro Danceen haetaan uusia tanssijoita pääasiassa toukokuussa, elokuussa ja joulukuussa hakutilaisuudessa. Voit kysellä myös vapaita paikkoja ryhmissä Marjukka Lukkaroiselta (marjukka@lukkaroinen.net). Uusille tanssijoille aina ilmainen kokeilukerta! Voit aloittaa Pro Dancessa myös avoimilla tanssitunneilla ja päästä sitä kautta siirtymään mukaan kisaryhmään seuraavalle kaudelle (syksy/kevät).

Tule tanssimaan! Hakutilaisuus Pro Danceen lauantaina 28.5.

Haemme n. 9–16-vuotiaita motivoituneita tanssijoita mukaan showtanssissa kilpaileviin tanssiryhmiimme. Lauantaina 28.5. klo 12–13.30 järjestetään hakutilaisuus uusille hakijoille TUPA-harjoitushallilla, Teerikukonkuja 3. Hakutilaisuus on tavallinen showtanssitunti, jota ei tarvitse jännittää!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset koetansseihin: Marjukka Lukkaroinen (marjukka@lukkaroinen.net). Mainitse viestissäsi tanssijan nimi, ikä (syntymävuosi) ja kerro lyhyesti hakijan aiemmasta tanssitaustasta.