Pro Dance -kausimaksut 2022–23

Jäsenmaksu 30 euroa peritään kaikilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syys- tai kevätkaudelle. Jäsenmaksu maksetaan jäsenrekisterissämme. Ohjeita rekisteröitymiseen ja kirjautumiseen löydät täältä.

Kun tulet seuran toimintaan mukaan ensimmäistä kertaa, aloita rekisteröitymällä ilmoittautumisohjelman käyttäjäksi. Rekisteröitymisen jälkeen sinulle lähetetään sähköpostitse henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana, joilla pääset maksamaan jäsenmaksun.

Jäsenmaksun lisäksi maksetaan lukukausimaksu. Lasku lukukausimaksusta lähetetään PNV:n toimistosta sähköpostitse kolmessa erässä. Pro Dance -ryhmissä sitoudutaan yhteen lukukauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin (mukaan lukien kilpailukustannukset), kun otat paikan vastaan ryhmässä. Toivottavaa on sitoutuminen koko vuodeksi (syksy 2022 – kevät 2023).

Ongelmatapauksissa otathan yhteyttä PNV:n toimistoon: pnv@pnv.fi, puh. 040 502 1443 (soittoaika 9–12).

Lukukausimaksu Illuusio ja Utopia

Lukukausimaksu on 600 euroa. Lukukausimaksu maksetaan erikseen syksyllä ja keväällä. Kevätkausi alkaa viikolla 2 ja päättyy viikolla 22. Hiihtolomaviikolla 8 ei ole opetusta. Lukukausimaksu sisältää opetuksen kilparyhmässä (5,25 h/vko) ja kisakoreografian sekä päiväleirin syyskauden ja kevätkauden alussa.

Lukukausimaksu Fantasia ja Harmony

Lukukausimaksu on 545 euroa. Lukukausimaksu maksetaan erikseen syksyllä ja keväällä. Kevätkausi alkaa viikolla 2 ja päättyy viikolla 22. Hiihtolomaviikolla 8 ei ole opetusta. Lukukausimaksu sisältää opetuksen kilparyhmässä (4,75 h/vko)* ja kisakoreografian sekä päiväleirin syyskauden ja kevätkauden alussa.

*ilman kolmatta viikkotuntia Fantasian harjoitusmäärä on 3,5h/viikko, lukukausimaksu tällöin 400€.

Kisaryhmien muut kustannukset

Kilpailevilla ryhmillä tulee kauden aikana kustannuksia mm. kisamatkoista, kisapuvuista, kilpailumaksuista, mahdollisista lisensseistä tai vakuutuksista sekä ryhmän edustusvaatteista.

Kauden 2022–2023 aikana on hyvä varautua muutamien satojen eurojen muihin kustannuksiin tanssijan iästä ja tapahtumiin osallistumisesta riippuen. Vanhemmat tanssijat kilpailevat todennäköisesti nuorempia tanssijoita enemmän. Lisäksi kesällä 2023 seura osallistuu World Gymnaestradaan Amsterdamissa ja tähän osallistuminen tuo luonnollisesti omat kustannuksensa.

Soolot ja duot

Kisaryhmissä harjoittelevilla on mahdollisuus harjoitella soolo- tai duokoreografia joko omaksi iloksi tai tanssikilpailuja varten. Hinta sisältää 10 harjoituskertaa. Yksi harjoituskerta kestää 60 min ja tunnin aikana harjoittelee vuorotellen kolme solistia/duoa kerrallaan. 10 harjoituskerran jälkeen on mahdollisuus esiintyä seuran näytöksissä. Mikäli koreografialla haluaa osallistua tanssikilpailuihin, tulee harjoitella vielä toiset 10 kertaa. Esiintymisasu hankitaan itse. Sooloja ja duoja kaudella 2021–2022 opettaa Marjukka Lukkaroinen. Aikataulut sovitaan opettajan kanssa.

Kauden 2021–2022 hinnat:

Soolo 160 €/hlö / 10 kertaa koreografian opetusta

Duo 120 €/hlö / 10 kertaa koreografian opetusta

Leirit ja avoimet tanssitunnit

Koulujen syys- ja hiihtolomaviikoilla sekä kesälomalla järjestetään Pro Dancen avoin tanssileiri!

Avoimia viikkotunteja keväästä 2022 alkaen!

Peruutusehdot

Pro Dance -ryhmissä sitoudutaan yhteen lukukauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin, kun otat paikan vastaan ryhmässä.

Mikäli harrasteryhmän tai kilpavalmennusryhmän toiminta joudutaan keskeyttämään pidempiaikaisesti tai peruuttamaan epidemian, poikkeuksellisen luonnontapahtuman, tulipalon, laajan onnettomuuden, viranomaismääräyksen tai -suosituksen tai vastaavan muun seurasta riippumattoman syyn johdosta, ensisijaisesti pyritään järjestämään korvaavaa toimintaa. Mikäli korvaavaa toimintaa ei pystytä järjestämään, mahdollisissa maksujen palautuksissa huomioidaan toteutuneen toiminnan kustannukset sekä vaikutukset seuran toiminnan jatkamismahdollisuuksiin.