EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeSyyskausi on saatu upeasti käyntiin!

Syyskausi on saatu upeasti käyntiin!

Jäsenkirje

Syyskausi on saatu upeasti käyntiin!

• Aikuisliikunnan kortit ohjaajilta, koulukummeilta ja toimistosta kuittia näyttämällä.
  • Voit tuoda ystäväsi tutustumaan aikuisliikunnan tunnille viikoilla 40 ja 41.
  • Pienten lasten tuonti ja haku harrastuspaikoissa.
  • PNV järjestää JV MM valintakilpailun ja PNV Cupin 25.9.
  • Joukkuevoimistelun vapaaoppilaspaikkojen haku on avoinna 30.9 asti.
  • Kuvauslupa kaudella 2021-2022
  • Perinteiset syyslomaleirit järjestetään viikolla 42.
  • Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous 25.10
  • Lähde liikkeen ja voimistelun supertapahtumaan Gymnaestradaan Tampereelle 9.-12.6.2022.

Syyskausi on pyörähtänyt käyntiin. Helsingin kaupungin viime hetken muutoksista johtuen on tilahaasteita ollut jonkin verran ja muutoksia alkuperäiseen suunnitelmaan on jouduttu tekemään.

Aikuisliikunnan kortteja saa maksukuitin näyttämällä ohjaajalta, koulukummeilta ja toimistosta. Korttivaihtoehdoista voit lukea internetsivuiltamme https://pnv.fi/liiku/aikuisten-liikunta/jasenmaksut/ .

Alle kouluikäset lapset saa saattaa tunnille ja hakea tunnin päätyttyä harrastustiloista sisältä maskia käyttäen. Tarpeetonta oleskelua tiloissa ja odottamista tunnin aikana tulee kuitenkin välttää.  Päivitämme ohjeistusta kulloinkin voimassa olevan koronaohjeen mukaisesti.

25.9. Töölön Kisahallilla järjestetään joukkuevoimistelun MM-kilpailujen Suomen valintakilpailu (JV MM valintakilpailu) ja PNV Cup. Valintakilpailussa on mukana yhteistyöjoukkueemme Gloria ja Gloria Jr. PNV Cupin SM12-14 sarjassa kisaavat joukkueemme Gloria Pre Jr ja Gloria Prima.  Kilpailua voi seurata paikan päällä livenä tai striimin kautta. Tarkempia tietoja kilpailuista löytyy Kisanetistä, https://kisanet.fi/#/event/details/1180 .

Syksyn joukkuevoimistelun vapaaoppilaspaikkojen hakuaika päättyy 30.9. PNV voi myöntää erilliseen hakukäytäntöön pohjaten vapaaoppilaspaikan henkilölle, jonka perheellä on tilapäisistä taloudellisista syistä erityisiä vaikeuksia suoriutua valmennusmaksuista. Vapaaoppilaspaikkoja on rajoitettu määrä ja niitä myönnetään hakukriteereiden täytyttyä pääsääntöisesti seurassa pidemmän aikaa voimistelleille voimistelijoille.  Hakulomake on saatavissa seuran toimistolta.

PNV käyttää harraste- ja valmennustoiminnan tunneilla otettuja kuvia omilla internetsivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Tarkempia tietoa, etunimeä lukuunottamatta, emme julkaise ilman erillistä lupaa.  Jos haluatte kieltää kuvaamisen itsenne tai lapsenne kohdalta, niin teidän tulee olla ilmoittaa asiasta valmentajille/ohjaajille 30.9 mennessä. Tapahtumat, kevät- ja joulunäytökset sekä kilpailut ovat julkisia tapahtumia, joissa kuvaaminen on sallittua.

Syyslomaleirin ilmoittautuminen on nyt auki Hoikassa. Voimistelullinen syyslomaleiri pidetään seuran toimistolla (Ohrahuhdantie 2a) 18.-22.10. maanantaista perjantaihin päiväleirinä klo 9-15 ajalla. Leiri on suunnattu kaikille 7-10 -vuotiaille voimistelusta kiinnostuneille lapsille. Leirin hinta on 150 euroa viikolta tai 35 euroa yksittäisiltä päivältä.

Tanssillinen syyslomaleiri pidetään Tupa -harjoitteluhallilla, Malmilla (Teerikukonkuja 3) 18.-20.10. maanantaista keskiviikkoon klo 10-14. Leiri on suunnattu 10–15-vuotiaille nuorille, aiempi tanssikokemus on avuksi leirillä. Luvassa menoa ja meininkiä hyvässä seurassa monipuolisten tanssityylien ja koreografioiden parissa! Leirin hinta on 60 euroa.

Enemmän leireistä voi lukea https://pnv.fi/tutut-syyslomaleirit-viikolla-42/

Pakilan Voimistelijat PNV ryn sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 25.10.2021 klo 18.30 alkaen seuran toimistolla, Ohrahuhdantie 2A. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa.

Gymnaestrada -tapahtumassa 9-12.6.2022 Tampereella Pakilan Voimistelijat ovat monessa mukana.

PNV osallistuu iltaohjelmaan, kenttänäytökseen sekä alueen lavoille. Mukaan lähtee sekä lapsia että aikuisia.

Gymnaestradan aikuisliikunnan harjoitukset pyörähtävät käyntiin 6.10 klo 18.30-20 Kannelmäen peruskoululla. Aikuisten harjoituksiin voi ilmoittautua mukaan (sanna.makela@pnv.fi). Enemmän aikuisten ohjelmasta ja harjoituksista voit lukea lisää tältä https://pnv.fi/7549-2/  Tule mukaan liikkumaan ja pitämään hauskaa.

Lasten liikunnan osallistumismahdollisuuksia on kaksi eri kenttänäytösohjelmaa; matalan kynnyksen voimisteluohjelma 7-12-vuotiaille ”Sateen jälkeen paistaa aurinko” ja tanssiohjelma kaikenikäisille ”Luonnon lumoissa”. Näitä kenttäohjelmia pääsee harjoittelemaan keväällä 2022 osallistumalla 10-kerran kursseille, joista informoimme tarkemmin syksyn aikana. ​

Kenttäohjelmat esitetään Gymnaestradan ​Unelmien tulevaisuus -päätösjuhlassa. Päätösjuhla koostuu monipuolisista, eri-ikäisten voimistelijoiden esittämistä yhteisohjelmista. Ohjelmissa suuret voimistelijaryhmät kertovat monin kuvioin ja vauhdikkaalla liikkumisella sykähdyttäviä tarinoita ”Unelmien tulevaisuudesta”. Kentällä näkyy voimistelun ja liikunnan riemua sekä iloista tekemisen meininkiä tuhansien voimistelijoiden toimesta.

Mikäli nyt kiinnostuit tapahtumaan osallistumisesta, ilmoita alustava kiinnostuksesi sanna.peltola@pnv.fi. Ilmoittautuminen ei vielä sido mihinkään, mutta sen avulla pystymme kartoittamaan mahdollista osallistuja määrää alustavasti. Kirjoita alustavaan ilmoittautumiseen nimesi, ikäsi ja mahdollinen kenttäohjelma, johon osallistumisesta olet kiinnostunut. Sitovat ilmoittautumiset tehdään helmikuun alussa (early​birds hinnoilla) ja sitä ennen tulemme viestimään tarkemmin tapahtumasta, sen hinnoista jne. ilmoittautuneille erikseen. Lisätietoa tapahtumasta löydät tapahtuman nettisivuilta: https://www.gymnaestrada.fi/

Muistattehan edelleen voimassa olevat rajoitukset ja ohjeet. Noudatamme Helsingin kaupungin rajoituksia ja ohjeita toiminnassamme ja seuraamme tilannetta. https://www.hel.fi/helsinki/korona-fi/koronaneuvonta/suositukset-ja-rajoitukset/.

Hyvää ja liikuttavaa syksyä kaikille!

Terveisin

Pakilan Voimistelijat ry