EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenToiminnanjohtajan määräaikainen toimi päättymässä

Toiminnanjohtajan määräaikainen toimi päättymässä

Uutinen

PNV:n toiminnanjohtajan määräaikainen toimenkuva on päättymässä. Anna Takala lopettaa tehtävässä toiveestaan jo hiukan alun perin sovittua heinä-elokuun vaihdetta aiemmin, ja Annan viimeinen työpäivä on 31.5. Samalla kerromme, että harmiksemme Anna on päättänyt luopua seurassamme aikuisliikunnan ohjaustehtävistä.

Kiitämme Annaa sydämellisesti tarmokkaasta ja monialaisesta työpanoksesta seuramme ensimmäisenä toiminnanjohtajana ja pidettynä aikuisliikunnan ohjaajana, ja toivotamme onnea uran seuraaviin vaiheisiin!

Yhteystietoja

Annan keskittyessä viimeisinä työpäivinä töiden päättelyyn, pyydämme ohjaamaan yhteydenotot uusissa aiheissa hallitukselle, toimistoon ja nuorisovalmennuspäällikölle: https://pnv.fi/pnv/yhteystiedot/

Avaamme pian hakuun osa-aikaisen yhteyspäällikön tehtävän. Kesän aikana valmennustiimi täydentyy kahdella uudella päätoimisella osaajalla, kun Virve Arjanne aloittaa kesäkuussa päävalmentajana ja Henni Aro elokuun alussa valmennuskoordinaattorin tehtävässä. Valmennuksen kokonaisresurssin kasvaessa lähdemme määrätietoisesti työskentelemään kohti tavoitettamme joukkuevoimistelun maailman huipulla ja alueemme houkuttelevana liikuttajana.