EtusivuAjankohtaistaUutisetAikuisten liikuntaTutut syyslomaleirit viikolla 42!

Tutut syyslomaleirit viikolla 42!

Pakilan Voimistelijat järjestää tutut syyslomaleirit viikolla 42!

Voimistelullinen syyslomaleiri pidetään seuran toimistolla (Ohrahuhdantie 2a) 18.-22.10. maanantaista perjantaihin päiväleirinä klo 9-15 ajalla. Leiri on suunnattu kaikille 7-10 -vuotiaille voimistelusta kiinnostuneille lapsille. Leirillä harjoitellaan voimistelun ja liikkumisen perusteita, kokeillaan välinevoimistelua, temppuillaan ja ulkoillaan. Leirin vastuuohjaajana toimii Sanna Peltola. Leirin hinta on 150 euroa viikolta tai 35 euroa yksittäisiltä päivältä. Leirille voi ilmoittautua koko viikoksi tai vain muutamaksi päiväksi. Leirin hintaan kuuluu lämmin leiriruoka ja hedelmä välipala päivittäin. Lisätietoa voimistelullisesta leiristä saat sanna.peltola@pnv.fi.

Tanssillinen syyslomaleiri pidetään Tupa -harjoitteluhallilla, malmilla (Teerikukonkuja 3) 18.-20.10. maanantaista keskiviikkoon klo 10-14. Leiri on suunnattu 10–15-vuotiaille nuorille, aiempi tanssikokemus on avuksi leirillä. Luvassa menoa ja meininkiä hyvässä seurassa monipuolisten tanssityylien ja koreografioiden parissa! Leirin ohjaavat Pro Dancen huippuopettajat. Leirin hinta on 60 euroa. Hintaan ei sisälly ruokailua, omat eväät mukaan! Lisätietoa tanssileiristä saat marjukka@lukkaroinen.net.

Leirien ilmoittautumiset ovat nyt auki Hoika jäsentietojärjestelmässä. Leirit toteutetaan mikäli vähintään 8 ilmoittautuu. Leirin hintaan ei sisälly vakuutus.