EtusivuAjankohtaistaUutisetAikuisten liikuntaUusia kursseja tarjolla lasten liikunnassa keväällä!

Uusia kursseja tarjolla lasten liikunnassa keväällä!

Keväällä jatkuvat tutut kurssit syksyltä, mutta uuttakin on luvassa!

Freegym, Perheliikunta ja Perhegym jatkuvat myös keväällä tutuilla harjoituspaikoilla ja -ajoilla:

• Freegym 10-13v. maanantaisin 17:45-19:00, 10 x kurssi alkaa 31.1. Metsolan ala-aste, Itä-Pakilan toimipiste ja piha-alueet koulun lähettyvillä 75min, 120e /10 kertaa (+seuran jäsenmaksu 30e). Ohjaajana Mira.
  • Perhegym 1-4v. tiistaisin 18:30-19:15, 10 x kurssi alkaa 1.2. Oulunkylän ala-aste, Veräjälaakson toimipiste 45 min, 140e / 10 kertaa (+seuran jäsen maksu 30e /vuosi). Ohjaajana Mira
  • Perheliikunta 1-4v. keskiviikkoisin 16:45-17.30, 10x kurssi alkaa 2.2. Metsolan ala-aste, Itä-Pakilan toimipiste 45 min, 140e /10 kertaa (+seuran jäsenmaksu 30e/ vuosi). Ohjaaja vaihtuu kevääksi, uutena ohjaajana Sanna

Uusina kursseina keväällä tarjolla Gymnaestradan kenttänäytöskurssit:

• Gymnaestradan kenttänäytöskurssi Voimistelu 7-12v. ”Sateen jälkeen paistaa aurinko” maanantaisin 17.30-18.30 PNV:n toimiston sali, 60 min, 80e/12 kertaa(+seuran jäsenmaksu 30e). Ohjaajana Sanna Peltola
    • Kurssi alkaa 24.1. harjoitukset hiihtolomaan asti (24.1., 7.2. ja 14.2.) ja joka viikko hiihtoloman jälkeen (28.2., 7.3., 14.3, 21.3., 28.3. ja 4.4.) lisäksi kenraaliharjoitukset gymnaestradaa varten 25.4., 16.5 ja 23.5.)
  • Gymnaestradan kenttänäytöskurssi Tanssi 7-18v. ”Luonnon lumoissa” keskiviikkoisin 18.30-19.30 Oulunkylän ala-aste, Veräjälaakson toimipiste (Otto Brandtin tie 13), 60 min, 80e/12 kertaa (+seuran jäsenmaksu 30e). Ohjaajana Maija Miinalainen
    • Kurssi alkaa 26.1. harjoitukset hiihtolomaan asti (26.1., 9.2. ja 16.2.) ja joka viikko hiihtoloman jälkeen (2.3.,9.3.,16.3, 23.3., 30.3. ja 6.4.) lisäksi kenraaliharjoitukset gymnaestradaa varten 27.4., 18.5 ja 25.5.)

Suomi Gymnaestrada (9.-12.6.) on Suomen suurin ja näyttävin liikunnallinen kaupunkitapahtuma, joka kokoaa harrastajat ja huiput näyttämään muuvinsa – esiintymään, kisaamaan ja kokemaan uutta. Tapahtumaan osallistuu ainakin 12 000 voimisteluseurojen harrastajaa ja voimistelijaa ympäri Suomen, myös Pakilan Voimistelijat on mukana!

Voimistelijoille Gymnaestrada Tampere on iloisia kohtaamisia, perhosia vatsanpohjassa, uusia ystäviä ja läpi elämän kantavia muistoja. Tapahtuma on voimistelijoiden elämän kohokohta ja jättää jäljen sydämeen. Haastavien korona-aikojen jälkeen tarve kohdata toisensa, iloita ja voimistella yhdessä on suurempi kuin koskaan.

• Näillä kursseilla opeteltavat kenttänäytösohjelmat kuuluvat osina kenttänäytöskokonaisuusuuteen ”Unelmia”, joka esitetään Gymnaestradan päätösjuhlassa Ratinan stadionilla. Ilmoittautuminen tapahtumaan tehdään seuran kautta tammikuun aikana. Tapahtumaan lähtevät osallistuvat pakolliseen kenttänäytös yhteisharjoitukseen 9.4. Vantaalla (ilmainen). Lisää Gymanaestradasta voit lukea täältä.

Ilmoittautuminen kaikille kursseille täältä