EtusivuSeurassa tapahtuuUutisetUutinenUutta aikuisille: platinajäsenyys!

Uutta aikuisille: platinajäsenyys!

Uutinen

Jos haluat saada yksilöllistä liikuntaneuvontaa, seurata kuntosi kehittymistä ja saada ryhmän tukea kuntoiluun, hanki platinajäsenyys! Platinajäsenyys sisältää:

• oikeuden käydä kaikilla PNV:n aikuisten ryhmäliikuntatunneilla koko toimintavuoden ajan (mukaan lukien jooga- ja pilatestunnit)
  • yhden henkilökohtaisen liikuntaneuvonnan à 45 min
  • kolme ryhmätapaamista vuoden aikana. Jokainen ryhmätreeni sisältää lihaskunto- ja liikkuvuustestit sekä liikunta-aiheisen luennon. Tapaamiset pidetään lauantaina 1.9., tammikuun alussa 2019 ja toukokuussa 2019.

Ryhmän testeistä, luennoista ja yksilöllisestä liikuntaneuvonnasta vastaa personal trainer, ryhmäliikuntaohjaaja ja PNV:n toiminnanjohtaja Anna Takala.

Platinajäsenyyksiä on myynnissä vain 25 kpl, ja ne myydään ilmoittautumisjärjestyksessä 20.8. klo 8 alkaen. Ilmoittautuminen tehdään Hoika-ilmoittautumispalvelussa. Valitse ryhmä ”Platinajäsen”. Platinajäsenyyden hinta on 310 euroa. Tämän lisäksi maksettavaksi tulee seuran jäsenmaksu, 25 €. Platinajäsenet saavat jumppatunteja varten käyttöönsä kultakortin. Ilmoittautumisen jälkeen he saavat henkilökohtaisen viestin, jossa on lisää tietoa palvelusta.