EtusivuAikuiset

Kevään poikkeusajat

Lukujärjestys

Ryhmäliikunnan hinnat

Kevään Anytime-kortit ryhmäliikuntaan sekä jooga, pilates ja tanssitunnit ovat nyt 50% alennuksessa. Osta alta olevien linkkien avulla.

Ryhmäliikunnan kortit

Jooga, pilates tunnit

Tanssitunti

Tervetuloa jumppaamaan!

Olemme ottaneet käyttöön myClub -jäsenjärjestelmän, ilmoittautuminen tapahtuu myClubin kautta.

PNV:n myClub-sivun löydät netistä osoitteessa pnv.myclub.fi

Pakilan Voimistelijat tarjoaa ison tuntimäärän aikuisten ryhmäliikuntaa viikossa. Hinnoittelumme lähtee siitä, että valitset ensin, millä kaikilla jumppatunneilla haluat käydä, ja sen perusteella valitset itsellesi sopivan kortin:

• Anytime-kortilla pääset kaikille aikuisten lukujärjestyksen tunneille (pl. jooga ja pilates.
  • Anytime Päivä -kortilla pääset kaikille ennen klo 17 alkaville arkipäivien (ma-pe) tunneille (pl. jooga ja pilates)
  • Jos haluat käydä vain joogassa ja pilateksessa, näille tunneille ilmoittaudutaan kullekin viikkotunnille erikseen
  • Lisäksi käytössä on 10-kortti tai kertamaksu

Jumppakorttien hinnat löydät Hinnat-sivulta.

Aikuisten harrasteliikunnan toimintaamme voit tulla mukaan koska vain, myös kesken kauden! Korttien osto ja/tai ilmoittautuminen tunneille tapahtuu MyClub-jäsenjärjestelmässämme.

Kolmenlaisia tunteja

Aikuisten ryhmäliikunnan tarjontamme on jaettu kolmeen ryhmään ja tunnistat ne lukujärjestyksestä eri väreistä

• sporttitunnit
  • kehonhuolto
  • tanssilliset tunnit

Tarkemmat tuntien kuvaukset löydät täältä.

Kannustamme jäseniämme liikkumaan monipuolisesti ja kokeilemaan rohkeasti erilaisia tunteja. Hyvä ohjenuora tuntien valitsemisessa on UKK-instutuutin laatima liikuntapiirakka. Kun poimit joka viikko aikataulusta kaikkia kolmea väriä, voit olla varma, että liikuntapiirakan kaikki osa-alueet tulevat täyteen!

Tähtiseuran merkkinä olemme saaneet aikuisten liikuntatoiminnallemme Olympiakomitean Tähtimerkin.

Tähtimerkki on lupaus laadusta. Tähtimerkin saaneessa seurassa toimitaan vastuullisesti, kuunnellaan ja kannustetaan osallistujia, reagoidaan ympärillä tapahtuviin muutoksiin, toimitaan modernisti ja vaikutetaan toimintaympäristöön.​ Tähtiseurassa jokainen voi urheilla ja liikkua omalla tasollaan kohti omia tavoitteitaan ja kehittyä.