EtusivuAikuiset

Pakilan Voimistelijat on aikuisten liikunnan Tähtiseura

Tähtiseuran merkkinä olemme saaneet aikuisten liikuntatoiminnallemme Olympiakomitean Tähtimerkin.

Tähtimerkki on lupaus laadusta. Tähtimerkin saaneessa seurassa toimitaan vastuullisesti, kuunnellaan ja kannustetaan osallistujia, reagoidaan ympärillä tapahtuviin muutoksiin, toimitaan modernisti ja vaikutetaan toimintaympäristöön.​ Tähtiseurassa jokainen voi urheilla ja liikkua omalla tasollaan kohti omia tavoitteitaan ja kehittyä.

Aikuisten ryhmäliikuntaa parhaassa seurassa

Pakilan Voimistelijat tarjoaa ison tuntimäärän aikuisten ryhmäliikuntaa viikossa. Hinnoittelumme lähtee siitä, että valitset ensin, millä kaikilla jumppatunneilla haluat käydä, ja sen perusteella valitset itsellesi sopivan kortin:

• Kultakortilla pääset kaikille aikuisten lukujärjestyksen tunneille.
  • Jos haluat käydä jumpassa, mutta et joogassa ja pilateksessa, valitse hopeakortti.
  • Jos haluat käydä vain joogassa ja pilateksessa, valitse vihreäkortti.
  • Jos haluat käydä ennen klo 17 alkavilla arkipäivien (ma-pe) tunneilla, valitse pronssikortti.

Jumppakorttien hinnat löydät Hinnat-sivulta.

Aikuisten harrasteliikunnan toimintaamme voit tulla mukaan koska vain, myös kesken kauden! Ilmoittautuminen tunneille tapahtuu Hoika-jäsentietopalvelussa. Yksittäisille tunneille ei tarvitse ilmoittautua. Printtaa maksukuitti mukaan ensimmäiselle tunnille (tai näytä se mobiilipankista), niin saat ohjaajalta tai koulukummilta jumppakortin. Jumppakortit tarkistetaan jokaisen tunnin alussa, joten ne pitää pitää aina liikkumaan tullessa mukana.

Kolmenlaisia tunteja

Aikuisten ryhmäliikunnan tarjontamme on jaettu kolmeen ryhmään ja tunnistat ne lukujärjestyksestä eri väreistä

• sporttitunnit
  • kehonhuolto
  • tanssilliset tunnit

Tuntien nimet saattavat yhden ryhmän sisällä vaihdella, mutta niistä löytyy kuitenkin aina jotakin yhteistä: punaisilla tunneilla saat esimerkiksi haastaa itsesi kunnolla, mutta vihreillä tunneilla ei koskaan hypitä. Tarkemmat tuntien kuvaukset löydät täältä.

Kannustamme jäseniämme liikkumaan monipuolisesti ja kokeilemaan rohkeasti erilaisia tunteja. Hyvä ohjenuora tuntien valitsemisessa on UKK-instutuutin laatima liikuntapiirakka. Kun poimit joka viikko aikataulusta kaikkia kolmea väriä, voit olla varma, että liikuntapiirakan kaikki osa-alueet tulevat täyteen!