EtusivuLiiku

Liiku hyvässä seurassa!

Tervetuloa liikkumaan kanssamme. Pakilan Voimistelijat tarjoaa laadukasta liikuntaa, voimistelua ja tanssia kaikenikäisille. Toimimme Pohjois-Helsingissä pääasiassa Pakilan, Paloheinän, Torpparinmäen ja Oulunkylän alueilla.

Mukaan on helppo tulla: yhdellä ilmoittautumisella varmistat kohtuuhinnalla paikkasi koko lukukauden tai -vuoden liikuntatunneille. Löydät meidät läheltä kotiasi, sillä suurin osa liikuntatunneistamme järjestetään lähialueiden kouluilla ja muissa kaupungin liikuntatiloissa.

Laajasta tarjonnastamme löydät itsellesi tai perheenjäsenellesi sopivan liikuntamuodon, olipa tavoitteesi liikuntakipinän herättäminen, kunnon kohottaminen, tavoitteellinen kilpavoimistelu tai energisessä ja hyväntuulisessa porukassa syntyvä hyvä olo.

Pakilan Voimistelijat on Suomen Voimisteluliiton jäsen. Aikuisliikunnallamme on toiminnan laadusta kertova Tähtiseura-merkki.

Tutustu lasten ja nuorten liikunnan lukujärjestykseen,  Pro Dance –tanssilinjan lukujärjestykseen sekä aikuisten ryhmäliikunnan lukujärjestykseen. Ilmoittautuminen syksyn lasten ja nuorten tunneille sekä Pro Dance -tanssitunneille alkaa keskiviikkona 15.8. klo 8.00. Aikuisten ryhmäliikuntaan ilmoittautuminen alkaa maanantaina 20.8. klo 8.00. Tervetuloa mukaan liikkumaan!

Seurassamme  liikkuu jo lähes 1 500 alueen asukasta.