EtusivuLiikuAikuisten liikunta

Ryhmäliikuntaa hyvässä seurassa

Pakilan Voimistelijat tarjoaa kaudella 2020 – 2021 aikuisliikkujille 29 ryhmäliikuntatuntia viikossa. Hinnoittelumme lähtee siitä, että valitset ensin, millä kaikilla tunneilla haluat käydä, ja sen perusteella valitset itsellesi sopivan kortin:

• Jos haluat käydä jumpassa, mutta et joogassa ja pilateksessa, valitse hopeakortti.
  • Jos haluat käydä vain joogassa ja pilateksessa, valitse tunti.
  • Jos haluat käydä ennen klo 18 alkavilla arkipäivien (ma-pe) jumppatunneilla, valitse pronssikortti (aamupäivän jooga- ja pilatestunnit: katso edellinen rivi).

Jumppakorttien hinnat löydät Jumppamaksut-sivulta.

Mukaan toimintaamme voit tulla koska vain, myös kesken kauden! Ilmoittautuminen tunneille tapahtuu Hoika-jäsentietopalvelussa. Yksittäisille tunneille ei tarvitse ilmoittautua. Printtaa maksukuitti mukaan ensimmäiselle tunnille (tai näytä se mobiilipankista), niin saat ohjaajalta tai koulukummilta jumppakortin. Jumppakortit tarkistetaan jokaisen tunnin alussa, joten ne pitää pitää aina liikkumaan tullessa mukana.

Kolmenlaisia tunteja

Aikuisten ryhmäliikuntatarjonta on jaettu kolmeen ryhmään: Tarjolla on sporttitunteja, kehonhuoltoa sekä tanssillisia tunteja. Jokaisella ryhmällä on aikataulussamme oma väri, jotta sinun olisi helppoa löytää itsellesi sopivin tunti.

Tuntien nimet saattavat yhden ryhmän sisällä vaihdella, mutta niistä löytyy kuitenkin aina jotakin yhteistä: punaisilla tunneilla saat esimerkiksi haastaa itsesi kunnolla, mutta vihreillä tunneilla ei koskaan hypitä. Tarkemmat tuntien kuvaukset löydät täältä.

Kannustamme jäseniämme liikkumaan monipuolisesti ja kokeilemaan rohkeasti erilaisia tunteja. Hyvä ohjenuora tuntien valitsemisessa on UKK-instutuutin laatima liikuntapiirakka. Kun poimit joka viikko aikataulusta kaikkia kolmea väriä, voit olla varma, että liikuntapiirakan kaikki osa-alueet tulevat täyteen!

Pakilan Voimistelijoiden aikuisten liikunta on saanut laadukkaasta työstä tunnustuksen ja toiminnalla on Olympiakomitean Tähtiseura-merkki.