Pink Dance Stars – kilpailupäivän info

Infoa kilpailijoille, katsojille, koreografeille ja vastuuhenkilöille. Suoritusjärjestys julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

Kilpailusarjojen alustava aikataulu

(päivitetty 19.2.2024)

Päivä on jaettu kolmeen blokkiin ja palkintojenjaot ovat blokkien välissä.

Blokki 1 klo 09-12.00

  • Lapset soolot
  • Lapset pienryhmät
  • Lapset suuret ryhmät 1
  • Juniorit duot
  • Juniorit pienryhmät
  • Noviisit suuret ryhmät

Blokki 2 klo 13-15.00

  • Lapset duot
  • Juniorit suuret ryhmät
  • Aikuiset soolot
  • Aikuiset duot

Blokki 3 klo 15.30-18.00

  • Lapset suuret ryhmät 2
  • Juniorit soolot
  • Aikuiset pienryhmät
  • Aikuiset suuret ryhmät

Kilpailupaikka

Kilpailu järjestetään lauantaina 2.3.2024 Tikkurilan lukion (Valkoisenlähteentie 53, 01370 Vantaa) auditoriossa.

Kilpailulava on kooltaan noin 10 m x 15 m ja lavalla on tanssimatto. Koreografian voi aloittaa lavalta tai kulisseista. Valaistus on kaikille sama. Sisäänkäynti lavalle tapahtuu yleisöstä katsottuna vasemmalta. Kilpailijat poistuvat yleisöstä katsottuna etuoikealle.

 

Ilmoittautuminen ja infopiste

Yksi henkilö esitystä kohden (esim. koreografi) tekee esityksen ilmoittautumisen ala-aulan infopisteellä kilpailupaikalle tullessaan. Toivomme, että tanssijat ja huoltojoukot saapuvat kisapaikalle aikaisintaan 90 minuuttia, mutta viimeistään 45 minuuttia ennen oman sarjan alkua. Tämä siksi että vältymme ruuhkilta, kiitos.

Kilpailijoiden pukuhuoneet

Kilpailupaikalla on jaettu pukuhuoneet tanssikoulun/seuran mukaan. Oma pukuhuone selviää ala-aulan infopisteestä ja pukuhuoneiden ovista. Toivomme, että pukuhuoneita käytetään ainoastaan vaatteiden vaihtoon sekä tavaroiden säilytykseen. Ruokailu muualla.

Katsojat

Yleisön liput tapahtumaan vain etukäteen netistä: lippuautomaatti.fi/PNV. Liput tulevat myyntiin 6.2.2024.

Lippu per blokki 15€ aikuiset, 7€ lapset alle 12.v, sylilapset maksutta. Liput tarkistetaan auditorion ovilla.

  • Blokki 1 klo 09-12.00
  • Blokki 2 klo 13-15.00
  • Blokki 3 klo 15.30-18.00

Pidätämme oikeudet pieniin muutoksiin aikatauluissa.

Katsomoon, katsomossa ja sieltä pois liikkuminen on sallittua vain esitysten väleissä aplodien aikana! Huomioithan muut katsojat vaimentamalla puhelimen äänet sekä pimentämällä älypuhelimen näytön. Esitykset kuvataan koreografin/vastuuhenkilöntoimesta lavan vierestä, mutta omalta paikalta kuvaus ja videonti on tapahtumassa sallittua, kunhan se ei häiritse muita. Kannustetaan tasapuolisesti kaikkia esityksiä, kiitos.

Koreografin/vastuuhenkilön rooli

Esityksen koreografi(t) sekä nimetty vastuuhenkilö (1 kpl per esitys) saavat ilmaisen sisäänpääsyn siihen blokkiin, jossa esitys kilpailee. Tanssijat saavat seurata kilpailua katsomossa, mikäli vapaita paikkoja on.

Koreografin/vastuuhenkilön tulee olla selvillä kilpailun etenemisestä ja olla teoksensa kanssa valmiina lavan takana oikeaan aikaan. Esityksen saa tulla kuvaamaan max 2 henkilöä tuomariston sivuilla (lavan tasalla) olevilta merkityiltä paikoilta.

Musiikki tulee olla varmuuden vuoksi mukana esimerkiksi muistitikulla tai puhelimessa.

Palkintojenjaon jälkeen tuomariston palautteet haetaan ala-aulan infopisteeltä.

Ruokailu

Kilpailupaikalla on yksityinen kahvilayrittäjä jonka valikoimasta saatavilla salaatteja, pientä suolaista ja makeaa syömistä sekä juomia.

Hyvän mielen tapahtuma

Haluamme tarjota kaikille iloisen ja onnistuneen kisapäivän Pink Dance Stars -tapahtumassa. Toivommekin kaikilta kilpailijoilta ja taustajoukoilta positiivista asennetta ja kannustusta ihan jokaiselle tanssijalle ja ryhmälle! Muistakaa ottaa paljon kuvia kuvausseinällä ja lisätkää IG nostoihin ja tarinoihin meidät #pinkdancestars.