EtusivuPNV DancersTanssinopettajat

Maija Miinalainen: Fantasia- ja Harmonia-kisaryhmät, soolot ja duot

Marjukka Lukkaroinen

• PNV Dancers -tanssilinjan vastaava ja tanssinopettaja syksystä 2021 alkaen

Marjukka toimii PNV Dancersin vastuuopettajana sekä Illuusio- ja Utopia-kisaryhmien opettajana ja koreografina yhdessä Nean kanssa. Lisäksi Marjukka koreografioi useita sooloja ja duoja sekä opettaa PNV:llä myös Fintastic Moms -aikuisjoukkuetta.

Marjukka on kasvatusalan ammattilainen ja hänellä on pitkä kokemus työskentelystä niin tanssinopettajana kuin koreografinakin. Marjukka on tehnyt lukuisia kilpailukoreografioita solisteille, duoille, pienryhmille sekä muodostelmille, lapsista aikuisiin.

Marjukan tanssitunneilla keskeistä on pedagoginen ote, kannustava ja turvallinen ilmapiiri sekä ennen kaikkea tanssista nauttiminen!

Marjukka on itse tanssinut yli 20 vuoden ajan. Marjukan lajeja ovat Performing Arts -lajit, eli show-, jazz- ja nykytanssi, joiden parissa Marjukka on kilpaillut SM- ja MM-tasolla pienryhmä- ja muodostelmasarjoissa.

Nea Oksanen

• PNV Dancersin tanssinopettaja syksystä 2018 alkaen

Nea aloitti tanssimisen 6-vuotiaana showtanssilla. Into tanssiin johdatti myös muiden lajien pariin, kuten nykytanssi ja hiphop.

Nea oli useampana vuotena osana kisaryhmää, ja onkin osallistunut moniin eri kilpailuhin ja tapahtumiin ryhmä- ja sooloesityksillä. Nea tanssi Footlightilla erikoiskoulutusryhmässä, jossa oppi useiden tanssilajejen tekniikat.

Nea toimii PNV Dancersin Illuusio- ja Utopia-kisaryhmien opettajana ja koreografina yhdessä Marjukan kanssa. Lisäksi Nea koreografioi sooloja.

Nea on käynyt Suomen Voimisteluliiton Dance4fun -koulutuksen sekä osallistunut lasten ja nuorten ohjaajakoulutuksiin.

Maija Miinalainen

• PNV Dancersin tanssinopettaja keväästä 2020 alkaen

Maija on harrastanut tanssia 17 vuotta. Maija on aloittanut tanssin jo 3-vuotiaana pienten tanssitunneilla ja edennyt vuosien myötä SM-tason showtanssijoukkueeseen. Tanssikokemukseen sisältyy useita lajeja baletista hip hoppiin. Tanssi on ollut ja tulee olemaan iso osa Maijan elämää valmentajana ja tanssijana. Maija toimii myös Erityistä voimaa -hankkeen seurakohtaisena hankepäällikkönä.

Maijan kasvattiseura on Helsingin tanssiopisto, mutta Maija on itsekin tanssinut PNV:n tanssilinjan joukkueessa. Maija aloitti apuohjaajana Pakilan Voimistelijoissa 2018. Maija on ohjannut lasten ja nuorten puolella monenlaisia tunteja. Syksystä 2021 alkaen Maija on opettanut Fantasia-kisaryhmää ja syksystä 2022 alkaen Harmonia-kisaryhmää. Maija on tehnyt myös sooloille ja duoille sekä yhdelle pienryhmälle kisakoreografioita sekä opettanut ja ohjannut valmistautumista tanssikilpailuun.

Maija on osallistunut useille Suomen Voimisteluliiton koulutuksiin eri lajien parissa mm. lasten ja nuorten ohjaajakoulutukseen sekä Dance4Fun -koulutuksen.

Sivun kuva: Emma Dubb