EtusivuPNV DancersTanssinopettajat

Maija Miinalainen: Fantasia- ja Harmonia-kisaryhmät, soolot ja duot

Marjukka Lukkaroinen

• PNV Dancers -tanssilinjan vastaava ja tanssinopettaja syksystä 2021 alkaen

Marjukka toimii Illuusio- ja Utopia-kisaryhmien opettajana ja koreografina yhdessä Nean kanssa sekä PNV Dancersin vastuuopettajana. Lisäksi Marjukka koreografioi useita sooloja ja duoja sekä opettaa PNV:llä myös Fintastic Moms -aikuisjoukkuetta.

Marjukka on kasvatusalan ammattilainen ja hänellä on pitkä kokemus työskentelystä niin tanssinopettajana kuin koreografinakin. Marjukka on tehnyt lukuisia kilpailukoreografioita solisteille, duoille, pienryhmille sekä muodostelmille, lapsista aikuisiin.

Marjukan tanssitunneilla keskeistä on pedagoginen ote, kannustava ja turvallinen ilmapiiri sekä ennen kaikkea tanssista nauttiminen!

Marjukka on itse tanssinut yli 20 vuoden ajan. Marjukan lajeja ovat Performing Arts -lajit, eli show-, jazz- ja nykytanssi, joiden parissa Marjukka on kilpaillut SM- ja MM-tasolla pienryhmä- ja muodostelmasarjoissa.

Nea Oksanen

• PNV Dancersin tanssinopettajana syksystä 2018 alkaen

Nea aloitti tanssimisen 6-vuotiaana showtanssilla. Into tanssiin johdatti myös muiden lajien pariin, kuten nykytanssi ja hiphop.

Nea oli useampana vuotena osana kisaryhmää, ja onkin osallistunut moniin eri kilpailuhin ja tapahtumiin ryhmä- ja sooloesityksillä. Nea tanssi Footlightilla erikoiskoulutusryhmässä, jossa oppi useiden tanssilajejen tekniikat. Nea on tanssinut Hanskin erikoiskoulutustyhmässä.

Nea on käynyt Suomen Voimisteluliiton Dance4fun -koulutuksen. Seuraavaksi Nea on osallistumassa Voimisteluliiton Lasten ja nuorten ohjaajakoulutuksiin.

Maija Miinalainen

• PNV Dancersin tanssinopettajana keväästä 2020 alkaen

Maija on harrastanut tanssia 13 vuotta. Maija on aloittanut tanssin jo 3-vuotiaana pienten tanssitunneilla ja edennyt vuosien myötä SM-tason showtanssi-joukkueeseen. Tanssikokemukseen sisältyy useita lajeja baletista hip hoppiin. Tanssi on ollut ja tulee olemaan iso osa Maija elämää valmentajana ja tanssijana.

Maijan kasvattiseura on Helsingin tanssiopisto, mutta Maija on itsekin tanssinut Pro Dancen tanssilinjan joukkueessa. Maija aloitti apuohjaajana Pakilan Voimistelijoissa 2018. Maija on ohjannut lasten ja nuorten puolella monenlaisia tunteja. Pro Dance -tanssilinjalla Maija on tehnyt parille duolle ja yhdelle triolle kisakoreografiat, opettanut ja ohjannut valmistautumista tanssikilpailuun. Syksystä 2021 alkaen Maija opettaa Fantasia-kisaryhmää.

Maija on osallistunut useille Suomen Voimisteluliiton koulutuksiin eri lajien parissa mm. lasten ja nuorten ohjaajakoulutukseen sekä Dance4Fun -koulutuksen.

Sivun kuva: Emma Dubb