EtusivuAjankohtaista

Lauantaina 11.5. Laviksen tilalla dancemix

Tunnin tuuraa Anna. Kiertoharjoittelu normaaliin tapaan klo 11.

Vapun poikkeusaikataulut

Vappuaattona 30.4. ja vapun päivänä 1.5. ei pidetä lasten eikä aikuisten harrastetunteja.

Jumppaa äitienpäivänä!

Äitienpäivänä aikuisten jumpat pidetään normaalin aikataulun mukaan: klo 10 Gymstick, klo 11 kehonhuolto. Tervetuloa mukaan!

Kevätkauden loppu & kevätnäytös

Pakilan Voimistelijoiden kevätkausi jatkuu toukokuun puoliväliin asti, kilpailevilla joukkueilla pidempään. Aikuisten kevään viimeinen jumppa pidetään sunnuntaina 19.5. Metsolan ala-asteella (klo 10 Gymstick, klo 11 kehonhuolto). Lasten tunnit loppuvat myös viikolla 20 – ryhmien ohjaajat tiedottavat ryhmäkohtaisesti viimeisistä tapaamiskerroista.

PNV:n perinteinen kevätnäytös järjestetään Pirkkolan urheiluhallilla keskiviikkona 15.5. Ensimmäinen näytös alkaa klo 17.30, toinen klo 19. Esiintymisjärjestyksen ja -jaon löydät täältä.

Kesäjumppaa torstaisin

Pakilan Voimistelijoiden ILMAISET kesäjumpat järjestetään tänä kesänä torstaisin klo 18.30 – 19.30 ja ensimmäinen kesäjumppatorstai on 23.5. Jumpparyhmä kokoontuu Paloheinän ulkoilualueella, Suomen Ladun majan tuntumassa. Pieni tihkusade ei haittaa, mutta jos sataa kunnolla, jumppa peruuntuu. Ota tunnille oma alusta mukaan ja pistä kesäjumpan Facebook-tapahtumasivu seurantaan, niin saat helpommin tiedon, jos tunti huonon sään takia peruuntuu. Tervetuloa liikkumaan parhaassa seurassa!

Tulossa: juoksukoulu ja ulkotreenit

Juoksukoulu

PNV järjestää neljän kerran juoksukoulun, jonka ohjaa ammattivalmentaja ja psykoterapeutti Kirsi Valasti. Juoksukoulu kokoontuu Paloheinän ulkoilualueella keskiviikkona 15.5., 22.5.,29.5. ja 5.6. klo 18 – 19.30.Juoksukoulussa opit kohentamaan kestävyyttä monipuolisesti, parantamaan juoksutekniikkaa, tekemään mäkivetoja ja nauttimaan entistä syvemmin kehon ja mielen yhteistyöstä Runfulnessin avulla. Juoksukoulun hinta on 80 €, ja se sisältää Kirsi Valastin kirjan Hyvä Juoksu – juoksemisen ilo. Ilmoittautuminen jäsenrekisterin kautta: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx. Mukaan voi ilmoittautua vaikka heti.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään 10. Valmentaja Kirsi Valastiin voit tutustua täällä: https://www.kirsivalasti.fi

Ulkotreeniryhmä

Tule treenaamaan mukavassa porukassa ulkona! Ulkotreeniryhmä kokoontuu kuusi kertaa: tiistaina 7.5., 14.5., 21.5., 28.5., 4.6., 11.6. klo 18 – 19 Paloheinän ulkoilualueella. Ryhmää ohjaajaa Personal Trainer Anna Takala. Ulkotreeniryhmässä pääset liikkumaan ohjatusti mukavassa porukassa aina eri tavalla. Teemme porrastreenejä, sauvakävelemme, tutustumme ulkokuntoiluvälineisiin, polkujuoksemme, kahvakuulailemme ja teemme kehonpainotreeniä. Ulkotreenin hinta 80 €, ja se sisältää kirjalliset ohjeet kahvakuulailuun ja kehonpainotreeniin.

Ilmoittautuminen jäsenrekisterin kautta: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx. Mukaan voi ilmoittautua vaikka heti.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään 8.

Kymppikortti jumppaan kahdelle

Aikuisten kymmenen kerran tarjoushintaisen jumppakortin voi ostaa loppukaudeksi myös kahden jumppaajan yhteiskäyttöön. Silloin riittää, että toinen rekisteröityy jäsentietojärjestelmään ja hoitaa kortin maksun sitä kautta. Jäsentietojärjestelmään pääset täältä.

Lapsiparkkijumppa loppuu

Joudumme vähäisen kävijämäärän takia lopettamaan torstaisin Metsolan ala-asteella klo 17.30 – 18.30 pidetyn lapsiparkkijumpan. Tunti pidetään viimeisen kerran torstaina 21.3.2019.

Kesäleirejä lapsille ja nuorille

Liikunnallinen kesäleiri 3. – 7.6. ja/tai 10. – 14.6.

Pakilan Voimistelijat järjestää liikunnallisen kesäleirin kesäkuun ensimmäisellä ja toisella viikolla Itä-Pakilan ala-asteella (Etupellontie 4) ja sen lähiympäristössä. Leirien ohjelmassa on voimistelun lisäksi monipuolisesti sisä- ja ulkoliikuntaa ja muuta mukavaa tekemistä. Leirin hinta on 150 €/viikko, 250 €/molemmat viikot. Hinta sisältää lämpimän aterian mutta ei vakuutusta. Leiri alkaa aamuisin klo 9 ja päättyy klo 15. Ilmoittautumaan pääset rekisteriohjelmamme kautta. Lisää tietoa anna.takala@pnv.fi. Linkki ilmoittautumiseen: https://www.jasentieto.fi/admin/TapahtumanTiedot.aspx

Tanssileiri nuorille 3. – 7.6.

Leiri järjestään kesäkuun ensimmäisellä viikolla joka päivä kello 10 – 14 Tuvalla (Teerikukonkuja 3). Tanssitunneilla harjoitellaan tanssitekniikkaa sekä tutustutaan eri tanssilajeihin ja niiden tyypillisiin elementteihin.  Saamme myös yhtenä päivänä yllätysopettajan paikalle opettamaan omaa lajiaan! Tunneilla tehdään myös omia koreografioita ja harjoitellaan mm. akrobatiataitoja yksin ja yhdessä muiden kanssa. Leiri on tarkoitettu vähintään tanssin alkeisiin tutustuneille tai esimerkiksi voimistelua tai luistelua harrastaville 11 – 15-vuotiaille nuorille. Tärkeää leirillä on oppia uusia ja monipuolisia liikkumistapoja sekä pitää hauskaa ja heittäytyä tanssin maailmaan positiivisessa ja kannustavassa ilmapiirissä! Vastuuohjaajana leirillä toimii valmentaja ja tanssinopettaja Essi Hannuksela ja leirin hinta on 80 €. Hintaan ei sisälly ruokaa, vaan leirillä syödään omat eväät. Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen pnv@pnv.fi.

Torstain kehonhuolto lyhenee

28.2. alkaen torstain kehonhuoltotunti Oulunkylän ala-asteella kestää 30 min. Jos käyt edellisellä kahvakuulatunnilla kymppikortilla, voit jäädä samalla hinnalla vielä kehonhuoltoonkin.

Keskiviikkoon aikuisille muutoksia

Paloheinän ala-asteen liikuntasali on suljettu 18.2. sisäilmaongelmien takia. Tämän takia keskiviikon sporttijumppa klo 19 ja kehonhuolto klo 20 pidetään 27.2. alkaen Pakilan ala-asteella (Halkosuontie 88).  Äijätreeni alkaa 27.2. alkaen jo klo 19.00. Äijätreeni Pakilan yläasteella.

Kymppikortti kampanjahintaan!

Ystävänpäivän kunniaksi myymme aikuisten kymmenen kerran jumppakortit nyt erittäin ystävälliseen 80 euron hintaan (sisältää jäsenmaksun). Kymppikortti on voimassa toukokuun 2019 loppuun ja se käy KAIKILLA aikuisten tunneilla, myös joogassa ja pilateksessa. Tarjoushintaisen kymppikortin pääset ostamaan täältä. Jos olet olet tulossa toimintaamme ensimmäistä kertaa mukaan, aloita rekisteröitymällä jäsenrekisteriin. Muuten voit edetä suoraan kortin ostoon. Tervetuloa mukaan – hyvässä seurassa on ilo liikkua!

Tuntimuutos: lauantaisin Lavista!

Lauantaista 2.2. alkaen Metsolan ala-asteella (Kartanomuseontie 2) pidetään klo 10 Lavis ja klo 11 lihaskuntotreeni. Tunnit ohjaa Kirsi Ahveninen. Kuntonyrkkeily jää kevätkauden ajaksi tauolle, mutta pyrimme saamaan sen takaisin ohjelmaan syksyn 2019 alusta.

Kevään perhepäivät

Syksyllä 2018 kokeilimme uudenlaista omaehtoista liikkumistapahtumaa sunnuntai-iltapäivisin. Mukavasti liikkeelle lähteneet perhepäivät jatkuvat keväällä 2019 seuraavasti:

• sunnuntai 3.2. klo 14 – 16
  • sunnuntai 24.3. klo 14 – 16

Perhepäivään voit tulla ja lähteä silloin kuin haluat. Paikalla on ohjaajia, jotka innostavat ja opastavat liikkumisessa, ja levitämme käyttöönne kaikki koulun liikuntavälineet. Perhepäivään ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset ja aikuiset.

Seuraa myös some-kanaviamme.

Koko seuratoimintamme esittäytyy Facebookissa.

Kilpailu- ja valmennusjoukkueiden kuulumisia Instagramissa.

Pro Dance -linjan Instagramissa tanssin huumaa.

Löydät seuramme somessa myös tunnisteella #pnvfinland