EtusivuAjankohtaista

PNV Jooga workshop La 23.11. klo 13.30-15.30

Muokkaa omaa joogasi lyhytkurssilla käydään läpi joogaharjoituksen eri elementit ja miten niitä on mahdollista hyödyntää omalla tavalla. Opit eri vaihtoehtoja yleisimpien asanoiden tekemiseen, sekä hengityksen ja apuvälineiden käytöstä joogaharjoituksen muokkaamisessa. Kurssi pidetään Pakilan Voimistelijoiden toimiston peilisalissa (Ohrahuhdantie 2A, Helsinki. 2.kerros).
Ilmoittaudu: https://go.hoika.net/public/Rekisterointi.aspx
Hinta: 30€ / 25€ jäsenille

Metsolan koulu kiinni lauantaina 2.11.2019 Pyhäinpäivä

Valitettavasti emme pääse pitämään lauantain tunteja Metsolaan, koska on Pyhäinpäivä ja koulu kiinni. Pahoittelemme myöhäistä ilmoitusta asiasta. Sunnuntaina 3.11.2019 tunnit normaalisti Metsolan koululla.

Latinofit workshop 30.11.2019 klo 14:00-15:30

Latinofit-tiiviskurssilla pääset oppimaan salsan, merenguen, reggeatonin alkeita. Tutuiksi tulevat niin perusaskeleet kuin vartalon käyttö ja käsien liikkeetkin. Opit myös mistä liike lähtee ja miten liike tulisi tehdä oikein. Tunti pidetään Pakilan Voimistelijoiden uudessa peilisalissa (Ohrahuhdantie 2A, Helsinki. 2. kerros). Ilmoittaudu mukaan https://go.hoika.net/public/Rekisterointi.aspx
Hinta: 20€ / 15€ jäsenille

Lavis PERUTTU tänään 9.10.2019 klo 18

Valitettavasti sairastapaus ja Lavis peruttu Yhtenäiskoululla. Selkäjumpan klo 19-19.55 Yhtenäiskoululla ohjaa tänään meidän iki-ihana Kerttu!

Useita aikuisliikuntatunteja pidetään myös syyslomalla

Syyslomallakin (vko 42) useita aikuisliikuntatunteja. Tarkista aikataulu täältä: https://pnv.fi/syyslomallakin-vko-42-useita-aikuisliikunta…/

Syyslomaleiri lähenee 14.-18.10.

Pakilan Voimistelijoiden voimistelullinen syyslomaleiri 7-10-vuotiaille lapsille pidetään koulujen syyslomaviikolla 14.-18.10.2019 Pakilan Voimistelijoiden toimiston liikuntasaleissa (Ohrahuhdantie 2, Helsinki). Ilmoita lapsesi mukaan: https://go.hoika.net/public/Login.aspx

Juoksukoulu alkaa ti 1.10. – mukaan mahtuu vielä!

Neljän kerran juoksukoulu alkaa ti 1.10. klo 18.00 Pirkkolan juoksukentällä, vetäjänä Kirsi Valasti. Juoksukoulu kokoontuu 1.10., 8.10., 22.10. ja 29.10. Ilmoittaudu täällä.

*********************************

Seuraa myös some-kanaviamme!

Koko seuratoimintamme esittäytyy Facebookissa.

Kilpailu- ja valmennusjoukkueiden kuulumisia Instagramissa.

Pro Dance -linjan Instagramissa tanssin huumaa.

Löydät seuramme somessa myös tunnisteella #pnvfinland