EtusivuAjankohtaista

Tuntimuutos Manulassa 6.11.2018

Ohjaajan sairastumisen vuoksi tiistaina 6.11. klo 19 Laviksen tilalla Dancemix ja selkäjumpan tilalla klo 20 kehonhuolto. Tunnit Maunulassa ohjaa Kerttu. Tervetuloa mukaan!

Tuntiperuutus Oulunkylässä 8. ja 15.11.

Oulunkylän ala-asteella ilmenneen äkillisen korjaustarpeen vuoksi liikuntasali on käyttökiellossa seuraavat kaksi viikkoa. Näin ollen kahvakuula ja kehonhuolto on siellä valitettavasti peruutettu torstaina 8.11. ja torstaina 15.11. Pahoittelut! Näiden sijaan jumppaamaan pääsee onneksi Metsolan ala-asteella, jossa torstaisin tarjolla klo 19 Dancemix ja klo 20 lihaskuntotreeni.

Seuran syyskokous 26.11.2018 klo 19

Pakilan Voimistelijoiden sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 26.11.2018 klo 19 seuran toimistolla (Ohrahuhdantie 2 A, 2. krs). Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat.

Pyhäinpäivänä 3.11. ei aikuisten jumppaa

Lauantaina 3.11. vietetään pyhäinpäivää, ja aikuisten ryhmäliikuntatunnit on siksi peruutettu. Perjantaina 2.11. ja sunnuntaina 4.11. tunnit normaalin aikataulun mukaan.

Joukkuvoimistelun sääntöilta keskiviikkona 31.10.

Oletko aina ihmetellyt, miten koukkunilkat vaikuttavat jv-joukkueen pisteisiin? Tai miksi ohjelmassa on nostoja? Entä miten pisteitä alentaa se, jos kaikki eivät pysykään tasapainossa yhtä aikaa? Ja onko meikeillä ja strasseilla mitään merkitystä..? Tervetuloa PNV:n joukkuevoimistelun sääntöiltaan ottamaan selvää! Kokenut I-tason tuomari Inkeri Lohikoski kertoo joukkuevoimistelun säännöistä ja vastaa kysymyksiinne keskiviikkona 31.10. klo 19 PNV:n toimistolla, Ohrahuhdantie 2 A, 2. krs. Ilmoittaudu tapahtumaan sähköpostilla anna.takala@pnv.fi.

Tuntimuutos torstaina 25.10.

Torstaina 25.10. Anna tuuraa Kerttua Metsolan ala-asteella, Klo 19 Dancemixin tilalla sporttijumppa, klo 20 lihaskuntotreeni. Tervetuloa mukaan!

JHL:n lakon vaikutukset liikuntatiloihin

JHL:n lakko ei vaikuta koulujen liikuntatilojen käyttöön maanantaina 22.10. tai tiistaina 23.10. Maanantain ja tiistain lasten ja aikuisten jumpat siis pidetään normaalin aikataulun mukaan. Myös Paloheinän jäähalli on täysin normaalisti auki, joten tiistaina aamupäivällä siellä Zumba ja kehonhuolto tavalliseen tapaan. Pahoittelut maanantaiaamun Oulunkylän tunnin peruuntumisesta. Meille ei tullut tietoa siitä, että Oulunkylän liikuntatilat ovat lakon takia kiinni.

Tuntiperuutus 18.10.2018

Ohjaajan äkillisen sairastumisen vuoksi Metsolan Dancemix klo 19 ja lihaskuntotreeni klo 20 on valitettavasti peruutettu torstaina 18.10. Oulunkylän ala-asteella sen sijaan tunnit normaalin aikataulun mukaan: kahvakuula klo 19 ja kehonhuolto klo 20. Pahoittelemme tapahtunutta.

Perhepäivä 28.10. ja 25.11.

Järjestämme sunnuntaina 28.10. klo 14 – 16 maksuttoman ja kaikille avoimen perhepäivän Metsolan ala-asteella (Kartanomuseontie 2). Perhepäivässä pääset liikkumaan yhdessä lasten kanssa koulun isossa jumppasalissa, jonne levitämme jumppavälineitä kokeiltavaksenne. Lapset ovat tilaisuudessa vanhempien vastuulla ja toiminta on omaehtoista, mutta olemme paikalla neuvomassa ja opastamassa, jotta kaikki pääsevät liikkeelle. Tervetuloa liikkumaan kanssamme – kutsuthan tuttavatkin mukaan! Tapahtuma löytyy Facebookista, ja se uusitaan syksyn aikana vielä kerran, sunnuntaina 25.11. klo 14 – 16.

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1918115438303203/

Syysloma

Helsingin kouluissa vietetään syyslomaa viikolla 42 eli 15. – 21.10. Koulujen ovet pysyvät iltakäyttäjille auki, ja toimintamme jatkuu aikuisten osalta täysin normaalisti– kaikki aikuisten jumpat siis pidetään. Sen sijaan lasten harrastetunnit ovat syyslomaviikon tauolla. Valmennusryhmissä valmentajat tiedottavat erikseen syyslomaviikon harjoituksista.

Ajantasainen ja päivitetty aikuisten aikataulu löytyy täältä ja lasten aikataulu täältä.

• Aikataulumuutos, aikuiset: Keskiviikon joogatunnit siirtyvät Solakallion erityiskoululle (Kansantie 1) ja alkavat klo 19. Dynaaminen jooga klo 19, lempeä jooga klo 20. Tunnit alkavat keskiviikkona 5.9.
  • Painovirhe esitteessä, aikuiset: Aikuisbaletti Tuvalla (Teerikukonkuja 3, Malmi) tiistaisin klo 20, ei maanantaisin, kuten painetussa kausiesitteessä lukee.
  • Aikataulumuutos, lapset: Torpparinmäen sivukoulun sali ei ole käyttökunnossa. Temppis-ryhmät tarjolla Torpparinmäen pääkoulussa (Ylä-Fallintie 54) torstaisin seuraavasti:
    • torstaisin klo 17.15 Temppis 3 – 4-vuotiaat
    • torstaisin klo 18 Temppis 5 – 6-vuotiaat.

Seuraa myös some-kanaviamme.

Koko seuratoimintamme esittäytyy Facebookissa.

Kilpailu- ja valmennusjoukkueiden kuulumisia Instagramissa.

Pro Dance -linjan Instagramissa tanssin huumaa.

Löydät seuramme somessa myös tunnisteella #pnvfinland