EtusivuAjankohtaista

2.9.2020 Sportti-Kunditreeni ulkona

Keskiviikkona 2.9. klo 19:00-20:30 Sportti-Kunditreeni pidetään ulkotuntina, joten vaatetus sen mukaisesti. Muistathan myös ottaa maton mukaan.

Kausi alkaa 1.9.2020

Lasten ja nuorten sekä aikuisten harrasteliikunnan tuntimme alkavat tiistaina 1.9.2020 lukujärjestyksen mukaan. Seuraathan nettisivujamme lukujärjestyksen vielä eläessä. Toimintaohjeet koronan varalta löydät täältä.

Ilmoittautuminen kaudelle 2020-2021

Ilmoittautuminen tulevalle kaudelle alkaa elokuussa. Lasten ja nuorten harrastetuntien ilmoittautuminen alkaa tiistaina 11.8. klo 8:00. Aikuisten harrastetuntien ilmoittautuminen alkaa torstaina 13.8. Ilmoitamme lukujärjestyksistä tulevalle kaudelle mahdollisimman pian!

Maksuttomat kesäjumpat jatkuvat taas kesätauon jälkeen

Perinteiset kaikille maksuttomat kesäjumppamme pyörivät taas elokuussa tiistaisin ja torstaisin klo 18:30-19:30. Kesäjumpat pidetään Suomen Ladun majan viereisellä nurmikentällä. Tiedossa on sporttijumppaa, kahvakuulaa sekä muuta kivaa osaavien ja kokeneiden liikunnanohjaajiemme toimesta – hiki- ja hyvänmielen takuu! Mukaan tarvitset omat välineet, alustan ja juomapullon. Kesälomatauon jälkeen kesäjumpat jatkuvat taas elokuun ajan.

Toivotamme kesäjumppiin maksutta tervetulleiksi kaikki jumpparit ikään tai taitotasoon katsomatta.

Lisätietoa kesäjumpista on tulossa pian. Seuraathan nettisivujamme pnv.fi sekä Facebook-ryhmäämme!

Virtuaalijumppaa nyt netissä!

Tarjoamme kaikille PNV:läisille ja PNV:n ystäville maksutonta virtuaalijumppaa netissä. Tallennetut tunnit löydät YouTube-kanavaltamme ja suorana lähetettäville live-tunneille voit osallistua SolidSport-palvelussa. Lisää virtuaalijumpistamme täältä.

*********************************

Seuraa myös some-kanaviamme!

Koko seuratoimintamme esittäytyy Facebookissa.

Kilpailu- ja valmennusjoukkueiden kuulumisia Instagramissa.

Pro Dance -linjan Instagramissa tanssin huumaa.

Löydät seuramme somessa myös tunnisteella #pnvfinland