EtusivuAjankohtaista

Joogatyöpaja 23.3.2019

Mietitkö joskus, mikä on soturiasanoiden tarkoitus? Entä pohditko, miten jalat pitäisi asetella kolmioasanassa tai miten muokkaisit ylöspäin katsovaa koiraa, jos se tuntuu liian voimakkaalta? Tule mukaan Syvennä joogaharjoitustasi -työpajaan lauantaina 23.3. klo 12 – 14 PNV:n voimisteluhallille Malmille (Teerikukonkuja 3). Työpaja on seuran jäsenille täysin maksuton, muille maksu on 15 € (maksetaan paikan päällä). Työpajan ohjaa Anna, ja mukaan mahtuu 25 joogaajaa. Ilmoittautumaan pääset täällä: https://www.suomisport.fi/…/a51d60d3-7a63-484b-97d9-43956e2…

Perhepäivä 24.3.2019

Tervetuloa liikkumaan koko perheen voimin maksuttomaan perhepäivään sunnuntaina 24.3. klo 14 – 16 Metsolan ala-asteen liikuntasaliin (Kartanomuseontie 2)! Käytössänne on Metsolan koulun iso liikuntasali, patjat, penkit, köydet. renkaat, vanteet, hyppynarut ja muut välineet. Paikalla myös Pakilan Voimistelijoiden ammattitaitoiset ohjaajat auttamassa ja ohjaamassa tarvittaessa. Tilaisuuteen voit tulla ja mennä silloin, kun sinulle parhaiten sopii!

Lapsiparkkijumppa loppuu

Joudumme vähäisen kävijämäärän takia lopettamaan torstaisin Metsolan ala-asteella klo 17.30 – 18.30 pidetyn lapsiparkkijumpan. Tunti pidetään viimeisen kerran torstaina 21.3.2019.

Kesäleirejä lapsille ja nuorille

Liikunnallinen kesäleiri 3. – 7.6. ja/tai 10. – 14.6.

Pakilan Voimistelijat järjestää liikunnallisen kesäleirin kesäkuun ensimmäisellä ja toisella viikolla Itä-Pakilan ala-asteella (Etupellontie 4) ja sen lähiympäristössä. Leirien ohjelmassa on voimistelun lisäksi monipuolisesti sisä- ja ulkoliikuntaa ja muuta mukavaa tekemistä. Leirin hinta on 150 €/viikko, 250 €/molemmat viikot. Hinta sisältää lämpimän aterian mutta ei vakuutusta. Ilmoittautumaan pääset rekisteriohjelmamme kautta. Lisää tietoa anna.takala@pnv.fi. Linkki ilmoittautumiseen: https://www.jasentieto.fi/admin/TapahtumanTiedot.aspx

Tanssileiri nuorille 3. – 7.6.

Leiri järjestään kesäkuun ensimmäisellä viikolla joka päivä kello 10 – 14 Tuvalla (Teerikukonkuja 3). Tanssitunneilla harjoitellaan tanssitekniikkaa sekä tutustutaan eri tanssilajeihin ja niiden tyypillisiin elementteihin.  Saamme myös yhtenä päivänä yllätysopettajan paikalle opettamaan omaa lajiaan! Tunneilla tehdään myös omia koreografioita ja harjoitellaan mm. akrobatiataitoja yksin ja yhdessä muiden kanssa. Leiri on tarkoitettu vähintään tanssin alkeisiin tutustuneille tai esimerkiksi voimistelua tai luistelua harrastaville 11 – 15-vuotiaille nuorille. Tärkeää leirillä on oppia uusia ja monipuolisia liikkumistapoja sekä pitää hauskaa ja heittäytyä tanssin maailmaan positiivisessa ja kannustavassa ilmapiirissä! Vastuuohjaajana leirillä toimii valmentaja ja tanssinopettaja Essi Hannuksela ja leirin hinta on 80 €. Hintaan ei sisälly ruokaa, vaan leirillä syödään omat eväät. Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen pnv@pnv.fi.

Torstain kehonhuolto lyhenee

28.2. alkaen torstain kehonhuoltotunti Oulunkylän ala-asteella kestää 30 min. Jos käyt edellisellä kahvakuulatunnilla kymppikortilla, voit jäädä samalla hinnalla vielä kehonhuoltoonkin.

Keskiviikkoon aikuisille muutoksia

Paloheinän ala-asteen liikuntasali on suljettu 18.2. sisäilmaongelmien takia. Tämän takia keskiviikon sporttijumppa klo 19 ja kehonhuolto klo 20 pidetään 27.2. alkaen Pakilan ala-asteella (Halkosuontie 88).  Äijätreeni alkaa 27.2. alkaen jo klo 19.00. Äijätreeni Pakilan yläasteella.

Kymppikortti kampanjahintaan!

Ystävänpäivän kunniaksi myymme aikuisten kymmenen kerran jumppakortit nyt erittäin ystävälliseen 80 euron hintaan (sisältää jäsenmaksun). Kymppikortti on voimassa toukokuun 2019 loppuun ja se käy KAIKILLA aikuisten tunneilla, myös joogassa ja pilateksessa. Tarjoushintaisen kymppikortin pääset ostamaan täältä. Jos olet olet tulossa toimintaamme ensimmäistä kertaa mukaan, aloita rekisteröitymällä jäsenrekisteriin. Muuten voit edetä suoraan kortin ostoon. Tervetuloa mukaan – hyvässä seurassa on ilo liikkua!

Tuntimuutos: lauantaisin Lavista!

Lauantaista 2.2. alkaen Metsolan ala-asteella (Kartanomuseontie 2) pidetään klo 10 Lavis ja klo 11 lihaskuntotreeni. Tunnit ohjaa Kirsi Ahveninen. Kuntonyrkkeily jää kevätkauden ajaksi tauolle, mutta pyrimme saamaan sen takaisin ohjelmaan syksyn 2019 alusta.

Kevään perhepäivät

Syksyllä 2018 kokeilimme uudenlaista omaehtoista liikkumistapahtumaa sunnuntai-iltapäivisin. Mukavasti liikkeelle lähteneet perhepäivät jatkuvat keväällä 2019 seuraavasti:

• sunnuntai 3.2. klo 14 – 16
  • sunnuntai 24.3. klo 14 – 16
  • sunnuntai 19.5. klo 14 – 16

Perhepäivään voit tulla ja lähteä silloin kuin haluat. Paikalla on ohjaajia, jotka innostavat ja opastavat liikkumisessa, ja levitämme käyttöönne kaikki koulun liikuntavälineet. Perhepäivään ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset ja aikuiset.

Seuraa myös some-kanaviamme.

Koko seuratoimintamme esittäytyy Facebookissa.

Kilpailu- ja valmennusjoukkueiden kuulumisia Instagramissa.

Pro Dance -linjan Instagramissa tanssin huumaa.

Löydät seuramme somessa myös tunnisteella #pnvfinland