EtusivuValmennusryhmätMukaan joukkueisiin

Mukaan Pakilan Voimistelijoiden joukkuevoimistelun joukkueisiin?

Joukkuevoimistelun joukkueisiimme otetaan uusia voimistelijoita kahdesti vuodessa, touko-kesäkuussa ja marras-joulukuussa. Järjestämme mukaan haluaville ikäluokkakohtaisia kokeiluharjoituksia, joiden aikatauluista ilmoitamme lähempänä ajankohtaa. Niistä tai muista hakumahdollisuuksista voi kysellä ympäri vuoden valmennuskoordinaattoriltamme Henni Arolta (henni.aro@pnv.fi).

Kokeilutilaisuudet vuosina 2011-2016 syntyneille

• Stella-ikäluokka, 2015-2016 syntyneet: Torstai 19.5. klo 17-18, Käpylän peruskoulu (Mäkelänkatu 93)
  • Dione-ikäluokka, 2013-2014 syntyneet: torstai 19.5. klo 18-19, Käpylän peruskoulu (Mäkelänkatu 93)
  • Xena-ikäluokka, 2011-2012 syntyneet: Tiistai 24.5., klo 17-18:30, Tupa (Teerikukonkuja 3)

Ilmoita lapsesi mukaan täyttämällä lomake täällä

Kaikkiin Stara-ryhmiin pääsee ilman valintatilaisuutta

Kaksi kertaa viikossa harjoittelevia nk. Stara-joukkuevoimistelujoukkueita on seuraavissa ikäluokissa: Stella 2015-2016 syntyneet, Dione 2013-2014 syntyneet, Xena 2011-2012 syntyneet, Vega 2009-2010 syntyneet. Lisäksi rytmistä voimistelua voi harrastaa omassa Stara-ryhmässään, jossa on 2013-2015 syntyneitä voimistelijoita. Nämä joukkueet ja ryhmät ovat hyvä tapa kokeilla uutta harrastusta matalalla kynnyksellä ennen enemmän harjoitteleviin joukkueisiin siirtymistä! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä henni.aro@pnv.fi.

Muihin joukkueisiin pyritään kokeiluharjoitusten kautta

Joukkueita löytyy hyvin laajasti erilaisilla ikä- ja tavoitetasoilla:

Kansainvälisen kärkitason naisten ja juniorisarjan joukkueisiin Gloria ja Gloria Jr haetaan viikolla 47. Lisätietoja joukkueiden toiminnasta antavat valmentajat Riikka Penttilä (riikka@attitudesports.fi, 040 7522432) ja Pia Räikkä (jukarainen.pia@gmail.com, 044 5530500)

SM-sarjan Elegance-joukkueet:

Elegance Junior, 14-16-vuotiaiden SM-sarja.
Elegance Pretiimi, 12-14-vuotiaiden SM-sarja. Tiimi koostuu kahdesta joukkueesta.

Elegance joukkueiden hakutreenit järjestetään viikolla 47. Lisätiedot: henni.aro@pnv.fi.

Kilpa- ja harrastesarjajoukkueet (yli 12v) ja alle 12v joukkueet:

10-12-vuotiaiden Xena-ikäluokan ja 8-10-vuotiaiden Dione-ikäluokan kokeiluharjoitukset järjestetään viikolla 48.
Kilpa- ja harrastesarjojen kokeilut kaikissa ikäluokissa (12-14v, 14-16v ja yli16) järjestetään viikolla 49.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: valmennuskoordinaattori henni.aro@pnv.fi

Kuva: Sami Ilvonen