EtusivuJoukkuevoimisteluMukaan joukkueisiin

Mukaan Pakilan Voimistelijoiden joukkuevoimistelun joukkueisiin?

Joukkuevoimistelun joukkueisiimme otetaan uusia voimistelijoita kevään lopulla touko-kesäkuussa, syyskauden aluksi elokuussa sekä syyskauden lopuksi marras-joulukuussa. Järjestämme mukaan haluaville ikäluokkakohtaisia kokeiluharjoituksia, joiden aikatauluista ilmoitamme lähempänä ajankohtaa. Niistä tai muista hakumahdollisuuksista voi kysellä ympäri vuoden valmennuskoordinaattoriltamme Henni Arolta (henni.aro@pnv.fi).

Kaikkiin Stara-ryhmiin pääsee ilman valintatilaisuutta

Kaksi kertaa viikossa harjoittelevia nk. Stara-joukkuevoimistelujoukkueita on tällä hetkellä seuraavissa ikäluokissa: Stella 2015-2016 syntyneet ja Dione 2013-2014 syntyneet. Nämä joukkueet ovat hyvä tapa kokeilla uutta harrastusta matalalla kynnyksellä ennen enemmän harjoitteleviin joukkueisiin siirtymistä! Näihin ryhmiin voit ilmoittautua täällä tai ota yhteyttä henni.aro@pnv.fi.

Muihin joukkueisiin pyritään kokeiluharjoitusten kautta

Joukkueita löytyy hyvin laajasti erilaisilla ikä- ja tavoitetasoilla:

Kansainvälisen kärkitason naisten ja juniorisarjan joukkueisiin Gloria ja Gloria Jr haetaan uusia voimistelijoita kesällä ja marras-joulukuussa. Lisätietoja joukkueiden toiminnasta antavat valmentajat Riikka Penttilä (riikka@attitudesports.fi, 040 7522432) ja Pia Räikkä (jukarainen.pia@gmail.com, 044 5530500)

SM-sarjan Elegance-joukkueet:

Elegance Junior, 14-16-vuotiaiden SM-sarja.
Elegance Pretiimi, 12-14-vuotiaiden SM-sarja. Tiimi koostuu kahdesta joukkueesta.

Lisätiedot: henni.aro@pnv.fi.

Kilpa- ja harrastesarjajoukkueet (yli 12v) ja alle 12v joukkueet:

10-12-vuotiaiden Xena-ikäluokan ja 8-10-vuotiaiden Dione-ikäluokan joukkueisiin tai kilpa- ja harrastesarjojen joukkueisiin kaikissa ikäluokissa (12-14v, 14-16v ja yli16) pääset kokeilemaan ottamalla yhteyttä valmennuskoordinaattoriimme: henni.aro@pnv.fi

Kuva: Sami Ilvonen