EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsentiedote: Loppuvuoden poikkeusjärjestelyt

Jäsentiedote: Loppuvuoden poikkeusjärjestelyt

Jäsenkirje

Jäsentiedote: Loppuvuoden poikkeusjärjestelyt

Tässä jäsenkirjeessä:

• Aikuisliikunnan syyskausi päättyy 29.11.2020. Virtuaalijumppia tulossa.
  • Lasten ja nuorten harrasteliikunnan syyskausi päättyy 29.11.2020.
  • Kilpa- ja valmennustoiminta jatkuu poikkeusjärjestelyin 30.11.2020 alkaen.
  • Prodance ryhmät siirtyvät etäharjoitteluun 30.11.2020.
  • Kaikki loppuvuoden tapahtumat peruttu.

Noudatamme toiminnassamme kaupungin ohjeistusta kiristyneessä koronatilanteessa. Kaikki harrastustoiminta sisätiloissa ja kaikki yli 20-vuotiaiden harrastustoiminta myös ulkona lakkautetaan ajalle 30.11-20.12. Enemmän ohjeista voi lukea Helsingin kaupungin sivuilta https://www.hel.fi/uutiset/fi/kaupunginkanslia/paakaupunkiseudun-koronakoordinaatioryhma-uusista-rajoituksista .

Aikuisliikunnan syyskausi päättyy 29.11.2020. Toiminta jatkuu normaalisti vielä viikonlopun ajan (28.-29.11). Pyrimme järjestämään virtuaalijumppia. Olemme niistä yhteydessä mahdollisimman pian. Youtubesta löytyy jo nyt useita jumppia, joiden mukaan voi kotona treenailla. Vaikka kahvakuulatreeniä https://www.youtube.com/watch?v=jlGpKGiHLqE  Donnan ohjaamana.

Lasten ja nuorten harrastustoiminta päättyy 29.11.2020. Jumppia löytyy Pakilan Voimistelijoiden Youtube kanavalta. Esimerkiksi hauska ilmapallojumppa https://www.youtube.com/watch?v=Y1Bl2F9Sh-k tai eläintarhassa https://www.youtube.com/watch?v=EINHcuRjQ04.

Kilpa- ja valmennustoiminta jatkuu viikonlopun 28.-29.11 mahdollisin poikkeusaikatauluin. 30.11. harjoittelut siirtyvät etäharjoitteluksi ja/tai ulkoharjoituksiin. Alle 20 vuotiaat saavat harjoitella ulkona. Ulkotiloissa tapahtuvien harjoitusten ryhmäkoot eivät saa olla yli 10 henkeä. Yli 20 vuotiaiden kaikki lähiharjoittelu on kielletty. Valmentajat tiedottavat etäharjoittelusta joukkueitaan mahdollisimman pian.

ProDance ryhmät siirtyvät etäharjoitteluun 30.11.2020. Valmentajat tiedottavat etäharjoittelusta joukkueitaan mahdollisimman pian.

Vallitsevasta tilanteesta johtuen olemme joutuneet perumaan joulunäytöksen, staramerkkipäivän, perhepeuhun sekä III adventin Notkea messun Pakilan seurakunnan kanssa.

Toivottavasti pääsemme aloittamaan kevätkauden suunnitelmien mukaisesti!

terveisin,

Pakilan Voimistelijat