EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeKesäloma alkaa, syyskausikin jo mielessä!

Kesäloma alkaa, syyskausikin jo mielessä!

Jäsenkirje

Kesäloma alkaa, mutta syyskausi on jo mielessä

Kesän ensimmäiset kesäleirit on jo pidetty ja kesäjumpatkin rullaavat upeassa kelissä. Juhannuksesta alkavat monella kesälomat ja nyt onkin ihana hetki hieman hengähtää. Silti tuleva kausi on jo vahvasti meillä mielessä. Syksyllä toimintamme starttaa taas vanhojen tuttujen askelten, mutta myös muutamien uusien kuvioiden merkeissä. Aikuisten kortit ovat jo myynnissa, samoin tanssin avoimet tunnit. Lasten lukujärjestys julkaistaan viikolla 30 ja ilmoittautuminen jäsenille alkaa su 13.8. klo 16. Tässä jäsenkirjeessä seuraavia kesäisiä ja uuden kauden alkuun liittyviä uutisia:

• Aikuisten ryhmäliikunnan 2023-2024 lukujärjestys on ilmestynyt ja ilmoittautuminen alkanut
  • PNV Dancersin 2023-2024 avoin lukujärjestys ilmestynyt ja ilmoittautuminen alkanut
  • Lasten ja nuorten harrasteliikunnan 2023-2024 lukujärjestys ilmestyy viikolla 30, ja ilmoittautuminen jäsenille alkaa su 13.8. klo 16 (perheliikunnan kurssit jo 7.7. klo 12)
  • UUTUUS! Nuorten ryhmäliikunta – Kuusi viikkotuntia tarjolla Nuorten Anytime -kortilla, ilmoittautuminen alkaa 7.7. klo 12
  • Elokuun lasten ja nuorten kesäleirit – mukaan mahtuu vielä!
  • Tanssin intensiivikurssi nuorille 7.-9.8.
  • Heinäkuussa toimisto kiinni, mutta saat meidät kiinni sähköpostilla

Kaikki PNV:n tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme

Aikuisten ryhmäliikunta kaudelle 2023-2024 nyt tarjolla

Aikuisten ryhmäliikunnan lukujärjestyksemme tulevalle kaudelle 2023-2024 on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen sekä korttien myynti käynnistynyt. Varaa heti paikkasi laadukkaan liikunnan pariin täältä!

Tulevalla kaudella moni tuttu tunti ja ohjaaja jatkaa osana ryhmäliikunnan palettiamme. Lisäksi mukana myös seuraavia kiinnostavia uutuuksia:

• Body, Dance Mix ja Pilates tiistaisin, ohjaajana Marianne
  • Asahi ja HIIT keskiviikkoisin, ohjaajana Sanna
  • Lauantaiaamuisin vaihtuva tunti ja vaihtuva ohjaaja

Anytime-korteilla ja 10-korteilla tarjolla taas tuhti, 24 viikkotunnin tarjonta. Erillisellä maksulla tarjoamme 6 viikkotuntia joogaa tai pilatesta, sekä yhden aikuisten showjazz-tunnin. Ilmoittaudu mukaan heti ja tee itsellesi kesän paras palvelus!

PNV Dancersin syksyn kaikille avoin lukujärjestys myös varattavissa nyt!

Tulevalla kaudella PNV Dancers tarjoaa kilpailevien ryhmien lisäksi myös kourallisen kaikille avoimia tunteja. Mukana lapsille ja nuorille suunnattujen tuntien lisäksi myös aikuisten showjazz maanantaisin klo 19, ohjaajana Jaana Toikkanen.

Lukujärjestys on nyt ilmestynyt ja ilmoittautuminen näille upeille tunneille on alkanut. Ilmoittaudu nyt mukaan!

Lasten ja nuorten harrasteliikunnan lukujärjestys kaudelle 2023-2024 tulossa

Lasten ja nuorten harrasteliikunnan lukujärjestys tulevalle kaudelle on vielä työn alla: emme ole saaneet kaupungilta vielä varmistuksia kaikista liikuntapaikoista. Mutta ei huolta! Lukujärjestys ilmestyy viikolla 30 ja ilmoittautuminen jäsenille alkaa sunnuntaina 13.8. klo 16:00. Pistää siis ylös tämä kalenteriisi ja tallenna myöskin nettisivumme osoite www.pnv.fi/lapset-ja-nuoret/aikataulu/

Luvassa on uudet perheliikunnan päivätunnit 5 tai 10 kerran kursseina, näiden kurssien ilmoittautuminen alkaa jo 7.7. klo 12:00. Tarjoamme myös enemmän voimistelua ja tanssia yli 9-vuotiaille. Lisäksi suuren kysynnän vuoksi lukujärjestyksessä tulee olemaan toiset viikkotunnit satutanssia 3-6-vuotialle. Tätä hyvää kannattaa siis odottaa vielä muutama viikko 😊!

Uutuus 13-19-vuotiaille nuorille: Nuorten ryhmäliikunta

Syksyllä 2023 aloitamme 13-19-vuotiaille yläaste- ja lukioikäisille nuorille suunnatut nuorten omat ryhmäliikuntatunnit. Tunnit pidetään iltapäivisin seuran toimiston peilisalissa. Lukujärjestyksessä on sekä tanssillisia, liikkuvia tunteja että lihaskuntotunteja.

Nuorten ryhmäliikuntatunnit ovat nuorten omia tunteja, joilla ohjaajina toimii seuramme nuoret ohjaajat. Toimintaan on matala kynnys ja helppo tulla mukaan. Nuoret voivat itse vaikuttaa toiminnan sisältöön ja tehdä siitä omannäköistään. Pääasiana on pitää hauskaa liikunnan parissa, hyvällä porukalla!

Ilmoittautuminen alkaa pe 7.7. klo 12:00. Nämä syyskauden tunnit ovat tarjolla uudella Nuorten Anytime-kortilla 100 € (plus seuran jäsenmaksu 30 €, voimassa koko toimintavuoden). Tsekkaa lukujärjestys ja lisätiedot täältä.

Lasten ja nuorten kesäleirit elokuussa – mukaan mahtuu vielä!

Järjestämme 7-10-vuotiaille lapsille liikunnalliset kesäleirit viikoilla 31 ja 32 (ma-ke). Leireille mahtuu vielä mukaan!

• Aika: 31.7.-4.8. sekä 7.-9.8., päivittäin klo 9-15
  • Paikka: PNV:n toimisto (Ohrahuhdantie 2 A) ja lähialueiden leikkipuistot
  • Hinta: 150 € /viikko tai 90 €/viikko (vko 32), viikolla 32 myös päivähinta 35 €/päivä. Hinta sisältää lämpimän lounaan ja hedelmävälipalan. Ei sisällä vakuutusta
  • Lisätiedot ja ilmoittautuminen nettisivuillamme

PNV Dancersin intensiivikurssi nuorille 7.-9.8.

PNV Dancers järjestää noin 11-16-vuotiaille lapsille ja nuorille intensiivikurssin elokuussa 7.–9.8. Kurssilla tutustutaan eri tanssilajeihin ja -tyyleihin, mm. showtanssiin, streetiin, jazziin, nykytanssiin ja akrobatiaan PNV Dancersin taitavien opettajien ohjauksessa.

• Aika: 7.–9.8.
    • klo 10–14 alle 13-vuotiaat
    • klo 12–16 yli 13-vuotiaat
  • Paikka: TUPA-harjoitushalli (Teerikukonkuja 3)