EtusivuAjankohtaistaUutisetTiedoteMetsolan koululla vesivahinko – muutoksia aikuisten tunteihin maaliskuussa!

Metsolan koululla vesivahinko – muutoksia aikuisten tunteihin maaliskuussa!

Tiedote

Metsolan koululla (Kartanomuseontie 2) on valitettavasti sattunut vesivahinko koulun liikuntasalissa ja sali on tällä hetkellä käyttökelvoton. Ikävä kyllä tämän vuoksi mekin joudumme siirtämään ja perumaan aikuisten harrasteliikunnan tuntejamme maaliskuun lopun ajan, alkaen huomisesta to 12.3.

Tuntimuutokset Metsolan koulun tunteihin, maaliskuu 2020:
  • TORSTAI >> Tunti siirtyy pidettäväksi Pakilan yläasteella (Pilkekuja 10, Helsinki)
    • Lihaskuntotreeni klo 19.30-21
  • LAUANTAI >> Tunnit siirtyvät pidettäväksi Torpparinmäen peruskoululla (Ylä-Fallintie 54, Helsinki)
    • Lauantailattarit klo 10-10.55
    • Kiertoharjoittelu klo 11-11.55
  • SUNNUNTAI >> Tunnit siirtyvät pidettäväksi Torpparinmäen peruskoululla (Ylä-Fallintie 54, Helsinki)
    • Gymstick klo 11-11.55
    • Kehonhuolto klo 12-12.55
  • MAANANTAI >> Tunnit joudutaan perutaan ja korvauksena pidennämme näiden tuntien kevätkauden jatkumaan aina toukokuun loppuun saakka
    • HIIT klo 19-19.55
    • Dynaaminen venyttely klo 20-20.45

Isot pahoittelut tästä harmista kaikille jumppareille! Toivomme tietysti että löydätte meidät näistä korvaavista tiloista, sekä pääsette jatkamaan maanantain tuntien osalta kautta kanssamme toukokuun loppuun asti. Tunnit pidetään osaavien ohjaajiemme toimesta muutoksista huolimatta vähintään yhtä laadukkaina kuin aiemminkin.

Terveisin,
Pakilan Voimistelijat