Pakilan Voimistelijat PNV ry etsii TANSSINOPETTAJIA

Pakilan Voimistelijat PNV ry on vuonna 1947 perustettu voimisteluseura, joka tarjoaa laadukasta liikuntaa, voimistelua ja tanssia kaikenikäisille harraste- sekä kilpatasolla aina kansainväliselle huipputasolle asti joukkuevoimistelussa. Jäseniä seurassa on yli 1500. Lue lisää www.pnv.fi

PNV Dancers-tanssilinjalle etsitään TANSSINOPETTAJAA opettamaan kilpailevia tanssijoukkueita sekä TANSSINOPETTAJAA pitämään viikkotunteja.

Tanssilinjalla toimii neljä kilpailevaa joukkuetta. Tarjonnassa on myös viikkotunteja. Kilpailevat joukkueet harjoittelevat kisakoreografioita, tanssitekniikkaa ja eri tanssilajeja sekä osallistuvat kauden aikana useisiin tanssikilpailuihin ja -katselmuksiin. Viikkotuntien tanssijat esiintyvät seuran näytöksissä.

Kilpailevien ryhmien tanssinopettajan pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu joukkueen kausisuunnitelman laatiminen, kilpailukoreografian suunnittelu ja opetus sekä viikkotuntien suunnittelu ja pitäminen.

Viikkotunteja pitävän tanssinopettajan työtehtäviin kuuluu viikkotuntien suunnittelu sisältäen koreografiat sekä tuntien pitäminen.

Paras yhdistelmä tässä tehtävässä onnistumiseen

• Vahva ja monipuolinen tanssitausta (esim. Street, Show ja Showjazz)
  • Kokemus tanssin opettamisesta / lasten ja nuorten liikunnan tai tanssin ohjaamisesta
  • Kokemus koreografioiden teosta, vähintäänkin kokemus tehdä koreografioita viikkotunneille
  • Halu ottaa vastuuta, omatoimisuus, hyvät tiimityöskentelytaidot

Arvostamme myös

• Tanssi ja pedagogisia opintoja
  • Halua ja innokkuutta oppia uutta
  • Ymmärrys urheilijan hyvinvoinnin edistämisestä ja ylläpitämisestä

Tarjoamme aktiivisen ja innostuneen työyhteisön tuen sekä koulutusta ja perehdytystä työtehtäviin. Edellytämme tanssinopettajalta täysi-ikäisyyttä.

Opetus tapahtuu pääosin Pohjois-Helsingin alueella Pakilassa, Pirkkolassa, Oulunkylässä ja Malmilla.

Työt alkavat elokuussa 2024. Työ on vakituinen ja osa-aikainen. Viikkotuntimäärä sovitaan erikseen.

Lisätietoja työstä antaa hallituksen PNV Dancers -tanssilinjavastaava Kiira Sandblom (kiira.sandblom@pnv.fi).

Hakemukset sähköpostilla kiira.sandblom@pnv.fi viimeistään 15.3.2024.