EtusivuAjankohtaistaUutisetTiedotePNV hakee seurakoordinaattoria!

PNV hakee seurakoordinaattoria!

Haemme seurakoordinaattoria

Pakilan Voimistelijat on yksi Suomen johtavista voimisteluseuroista, tarjoten laadukasta liikuntaa, voimistelua ja tanssia noin 1000 jäsenelleen. Päälajimme tavoitteellisen huippuvoimistelun saralla on joukkuevoimistelu, jossa tavoitteenamme on pysyvä paikka maailman huipulla. Harrasteliikunnassa tavoittelemme uuden strategiamme mukaisesti merkittävää harrastajamäärien kasvua. Olemme lasten ja nuorten sekä aikuisten Tähtiseura ja haluamme kehittyä edelleen toimintaamme uudistamalla ja tehostamalla kohti Huippuseura-statusta.

Innostutko ihmisten liikuttamisesta? Sytytkö jämptistä organisoinnista ja siitä kun saat asiat rullaamaan? Omaatko halua asioiden kehittämiseen?

Haemme nyt tiimimme seurakoordinaattoria, jonka tehtäviin kuuluu – hakijan osaaminen ja toiveet huomioiden – mm. seuraavia tehtäväkokonaisuuksia:

• Asiakaspalvelu
  • Taloushallinnon ja muut seuran hallinnon tehtävät
  • Avustusten haku
  • Tilojemme ja liikuntaolosuhteidemme hoito ja kehittäminen
  • Tanssin sekä harrasteliikunnan käytännön tehtävät ja kehittäminen
  • Markkinointi ja viestintä
  • Seuran tapahtumien valmistelu, järjestäminen ja kehittäminen

Työ on sekä itsenäistä, että tiimityötä ja vaatii osittaista paikalla oloa toimistollamme Itä-Pakilassa. Tehtävä on mahdollista räätälöidä joko osa-aikaiseksi tai kokoaikaiseksi. Valmennus- ja ohjaustyötä on mahdollista yhdistää tehtävään hakijan niin halutessa.

Tarkemmasta työnkuvasta sovitaan hakijan kanssa. Tehtävä edellyttää valmiutta satunnaiseen ilta- ja viikonlopputyöhön. Tehtävä on määräaikainen 31.8.2023 saakka.

Hakijalta toivomme:

• Tiimityöskentelytaitoja
  • Oma-aloitteisuutta
  • Kokemusta aiemmista vastaavista tehtävistä
  • Kiinnostusta liikuntaan, urheiluun ja voimisteluun
  • Näkemystä seuratoiminnasta
  • MyClub-järjestelmän ja taloushallinnon järjestelmien tuntemusta
  • Microsoft-ohjelmien käytön hallintaa, plussana muita IT-taitoja

Olisiko tämä sinun uusi työpaikkasi? Hae 30.11. mennessä, aloitus tehtävässä mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 2.1.2023. Varaamme oikeuden täyttää paikka heti sopivan henkilön löytyessä.

Lisätiedot ja vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 30.11. mennessä PNV:n toiminnanjohtajalle Sanna Mäkelälle (sanna.makela@pnv.fi, p. 040-5732981). Lue lisää meistä osoitteessa www.pnv.fi