EtusivuAjankohtaistaUutisetTiedoteTiedote koronavirustilanteen vaikutuksista Pakilan Voimistelijoiden toimintaan – La 14.3.2020

Tiedote

Pakilan Voimistelijoiden kaikki urheilutoiminta keskeytyy 15.3.-29.3.2020 väliseksi ajaksi. Tämä koskee kaikkea lasten, nuorten ja aikuisten harrastustoimintaa, kilpa- ja valmennustoimintaa, leirejä, kursseja sekä tapahtumia. Naisten ja junioreiden seurayhteistyöjoukkueiden tilanteesta päätetään ja tullaan tiedottamaan joukkueille erikseen. Seuran toukokuulle suunnitelluista kilpailuista ja tapahtumista päätetään ja tiedotetaan myöhemmin.

Seuran hallitus haluaa varmistaa kaikkien jäseniemme, työntekijöidemme sekä näiden perheenjäsenten terveyden ja turvallisuuden. Noudatamme Suomen hallituksen, THL:n sekä Helsingin kaupungin suosituksia ja haluamme näin omalta osaltamme estää koronavirusepidemian leviämisen.

Haluamme kuitenkin tarjota liikuntamahdollisuuksia jäsenistöllemme tässä haastavassakin tilanteessa tarjoamalla jumppavinkkejä ja treenivideoita sosiaalisen median kanavillamme. Valmennusjoukkueillemme ideoimme mm. virtuaalivalmennusta kotitreeniohjeistuksen lisäksi. Seuraathan meitä siis nettisivuillamme, Facebookissa ja Instagramissa.

Seuraamme koronavirusepidemiatilanteen kehittymistä sekä viranomaisten suosituksia ja määräyksiä jatkuvasti ja teemme uusia päätöksiä jatkosta tarvittaessa. Viestimme uusista päätöksistä ja linjauksista tarvittaessa, viimeistään kuitenkin 27.3.2020.

Pahoittelemme tilannetta – toivomme kaikille kuitenkin liikunnallisia lähipäiviä ja positiivista henkeä. Yhdessä tästä selviämme!

Lisätiedot: Päivi Lehtovirta, hallituksen puheenjohtaja, p. 050-5171942, paivi.lehtovirta@pnv.fi