EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenHarrasteliikunnan kausi alkaa 28.8. – Tule mukaan!

Harrasteliikunnan kausi alkaa 28.8. – Tule mukaan!

Uutinen

PNV:n harrasteliikunnan kausi alkaa maanantaina 28.8.2023. Tarjoamme harrasteliikunnan tunteja lapsille, nuorille sekä aikuisille. Tule kokeilemaan tuntejamme veloituksetta ensimmäinen viikon (vk 35) ajan. Huom, turvallisuussyistä lasten ja nuorten tunneille tulee ilmoittautua etukäteen. Mahdolliset peruutukset onnistuu pnv@pnv.fi kautta ennen laskun eräpäivää.

Lapsille (3-13 v.) tarjoamme mm. voimistelukoulu-, tanssi-, temppuilu- ja akro-tunteja. Tutustu lasten harrasteliikunnan lukujärjetykseemme täältä. Katso myös perheliikunnan kurssit täältä.

Alle 12-vuotiaiden on mahdollista harrastaa joukkuevoimistelua esiintyvissä Stara-ryhmissä, jotka harjoittelevat kaksi kertaa viikossa ja esiintyvät Stara-tapahtumissa ja seuran näytöksissä. Lue lisää Stara-ryhmistä täältä.

Nuorten (13-19v) ryhmäliikunnan lukujärjestyksestä löytyy Body Workout ja Dance Mix-tunteja. Syyskauden hinta vain 100 EUR ja seuran jäsenmaksu 30 EUR. Katso tuntien ajankohdat täältä.

PNV Dancers showtanssilinjalla löytyy myös avoimia tanssitunteja yli 10-vuotiaille. Katso tarjonta täältä.

Aikuisille tarjoamme Anytime- ja 10x-korteilla ryhmäliikuntatunteja. Valikoimasta löytyy mm. Power Method, Body, Lavis, Latinofit, Dance Mix, sporttijumppa ja kehonhuolto. Tunteja viikossa on yhteensä 24. Lisäksi meillä on mahdollisuus käydä jooga, pilates, showjazz ja aikuisbaletti-tunneilla erillishinnalla. Tutustu aikuisten harrasteliikunnan lukujärjestyksiin täältä.

Lisätiedot: pnv@pnv.fi

TULE LIIKKUMAAN HYVÄSSÄ SEURASSA!