EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsenkirje 01/2023: Uusi liikunnan vuosi alkaa

Jäsenkirje 01/2023: Uusi liikunnan vuosi alkaa

Jäsenkirje

Uusi liikunnan vuosi pinkissä perheessä alkaa!

Niin vain vuosi taas vaihtui! Kevätkausi 2023 alkaa vauhdikkaasti ja tässä jäsenkirjeessä seuraavia tärkeitä ja ajankohtaisia teemoja:

• Lasten ja nuorten harrasteliikunnan kausi alkaa ma 9.1. Syksyllä mukana olleilla säilyy paikka keväälle, mutta uusiakin liikkujia mahtuu mukaan
  • Aikuisten harrasteliikunnan kausi alkaa ma 9.1., lukujärjestykseen muutama pieni muutos
  • Kilpavoimistelun ikäkausitreenit ja vanhempien ikäkausi-infot pidetään su 22.1.
  • Hiihtolomaleirit lapsille ja nuorille viikolla 8. Tarjolla liikunnallinen lomaleiri sekä tanssin intensiivikurssi
  • Pink Dance Stars -showtanssikilpailumme järjestetään su 5.3., paikkana Tikkurilan lukion auditorio (Valkoisenlähteentie 53, Vantaa)

Kaikki PNV:n tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme

Lasten ja nuorten kausi alkaa ma 9.1.2023

Lasten ja nuorten harrasteliikunnan kevätkausi 2023 starttaa maanantaina 9.1. lukujärjestyksen mukaan. Jos lapsesi on ollut mukana syyskauden, hänellä säilyy paikka samassa jumpassa myös koko kevätkaudeksi automaattisesti.

Otamme myös mieluusti mukaan uusia liikkujia: täältä näet, millä tunneilla on tilaa ja pääset ilmoittautumaan. Tuo lapsesi kokeilemaan – tammikuun viikoilla 2 ja 3 kokeilette veloituksetta, eli voit perua maksutta ilmoittautumisen osoitteessa pnv@pnv.fi

Nuorille on tarjolla myös hieman tanssillisempaa menoa PNV Dancersin avoimien tanssituntien muodossa: katso tunnit ja ilmoittaudu mukaan täältä.

Tervetuloa mukaan voimistelukouluihin ja tanssimaan!

Aikuisten harrasteliikunnan kausi alkaa ma 9.1.2023

Myös aikuisten harrasteliikunnan kausi alkaa maanantaina 9.1. lukujärjestyksen mukaan. Kevääksi lukujärjestykseen tuli kaksi pientä muutosta:

• Maanantain sporttijumppa lopetetaan, tilalle mietitään parhaillaan uutta konseptia ja palaamme pian asiaan. Toistaiseksi siis ma klo 18-19 sporttijumppaa EI pidetä
  • Keskiviikon latinofitissa ohjaaja vaihtuu 23.1. alkaen, kun Juanin tilalle tulee Nathaly Gomez. Juan jatkaa yhä tiistaisin sekä latinofitissä että kehonhuollossa

Jooga- ja pilatestuntimme starttaavat myös ja tällä hetkellä tilaa on vielä hyvin – Ilmoittaudu siis pikaisesti ja takaat paikkasi näillä kehoa ja mieltä hellivillä viikkotunneilla.

Nyt jos koskaan on hyvä aika aloittaa säännöllinen liikunta! Tee se laadukkaasti, osaavien ja kokeneiden ohjaajiemme kanssa. Osta aikuisten jumppakorttimme, 10-kerran kortti tai tule liikkumaan kertamaksulla. Mukaan pääset täältä!

Joukkuevoimistelun treenikausi starttaa, ikäkausitreenit ja -infot su 22.1.2023

Kilpailevilla joukkuevoimistelun joukkueilla kevään harjoituskausi käynnistyy jo tällä tai viimeistään ensi viikolla, omalta valmentajalta tulleen aikataulun mukaan.

Yhteiset ikäkausitreenit pidetään taas tuttuun tapaan, ajankohtana sunnuntai 22.1. ja paikkana TUPA-harjoitushallimme. Samassa yhteydessä pidetään vanhempien ikäkausi-infot. Tarkempi aikataulu ja info on tulossa jokaiselle perheelle omalta valmentajalta. Mutta merkkaa päivä jo kalentereihinne!

Hiihtolomalla liikutaan, niin jumpaten kuin tanssienkin

Helsingin koulujen hiihtolomaviikolla 8 pidetään taas tuttuun tapaan sekä lasten liikunnallinen leiri, että PNV Dancersin tanssin intensiivikurssi:

• Lasten liikunnallinen hiihtolomaleiri 7-10 -vuotiaille
    • Ma-pe 20.-24.2., klo 9-15 päivittäin
    • PNV:n toimisto (Ohrahuhdantie 2) ja sen lähialueet
    • Lapsi voi osallistua koko viikon tai yksittäisinä päivinä
    • 150 €/viikko tai 35 €/päivä, sisältäen lämpimän lounaan ja hedelmävälipalan
    • Vastuuohjaajana nuorisovalmennuspäällikkömme Sanna Peltola
    • Lisätiedot ja ilmoittautuminen
  • Tanssin intensiivikurssi noin 11-15 -vuotiaille
    • Ma-ke 20.-22.2., klo 11-15
    • TUPA-harjoitushalli
    • 60 € (Huom! Ei sisällä ruokailuja, omat eväät mukaan)
    • Opettajina PNV Dancersin eri opettajia
    • Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumislinkki päivitetään pian tänne

Pink Dance Stars -showtanssikilpailumme tulee taas, ajankohtana su 5.3.2023

Pink Dance Stars on hyvän mielen showtanssikilpailu kaikenikäisille tanssijoille. Tänä vuonna kisa pidetään sunnuntaina 5.3. ja paikkana on Tikkurilan lukion auditorio (Valkoisenlähteentie 53, Vantaa). Tanssikilpailu antaa upean elämyksen ja esiintymiskokemusta niin harrastelijoille kuin tavoitteellisesti tanssia harrastaville ryhmille. Ammattitaitoisten tuomareiden ansiosta ryhmät saavat arvokasta palautetta kauteensa.

Omien PNV Dancers -ryhmiemme lisäks odotamme kisaan runsasta osanottoa aiempien vuosien tapaan ja luvassa onkin elämyksellinen tanssin päivä. Ilmoittautuminen kisaan aukeaa ke 11.1. klo 10. Kilpailun tarkempi aikataulu ilmoitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä helmikuussa.

Lue lisää Pink Dance Starsista täältä. Seuraa kisaa myös Instagramissa @pinkdancestars sekä hashtagilla #pinkdancestars

Onnellista ja ennen kaikkea liikuttavaa uutta vuotta 2023!
Pakilan Voimistelijat