EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsentiedote 02/2020: Kevätkausi täydessä vauhdissa

Jäsentiedote 02/2020: Kevätkausi täydessä vauhdissa

Jäsenkirje

Tässä jäsenkirjeessä:

• Ystävänpäivä-kampanjamme, aikuisten tunneille kaveri mukaan ilmaiseksi viikolla 7
  • Hiihtoloman poikkeusaikatauluja
  • Lasten ja nuorten hiihtolomaleireillä vielä tilaa
  • Showtanssikilpailumme Pink Dance Stars la 29.2., kaikki joukolla mukaan!
  • Ravintoluento kilpavoimistelijoillemme perheineen ma 2.3.
  • Joukkuevoimistelun kisakatselmus su 8.3. Maunulan ”montulla”
  • Aikuisten kursseja keväälle vielä alkamassa – ilmoittaudu mukaan
  • Koululaisten kesälomaleirit tulossa, pistä muistiin jo korvan taakse

Ystävä liikuttaa! Ystävänpäivän kunniaksi viikolla 7 kaveri ilmaiseksi mukaan

Hyvän ystävän tuesta ja seurasta on valtavasti iloa myös liikunnassa. Haluammekin kannustaa kaikki ystävyksiä liikkumaan yhdessä. Lähestyvän Ystävänpäivän kunniaksi tuo kaveri ilmaiseksi mukaan kaikille aikuisten harrasteliikunnan tunneillemme viikolla 7 (10.-16.2.2020). Aikuisten liikunnan lukujärjestyksemme löydät täältä.

Hiihtolomalla koululaiset lomailevat, mutta aikuisten jumppamme pyörivät

Etelä-Suomen hiihtolomaviikolla 8 tarjoamme koulujen lomasta huolimatta aikuisille mainioita mahdollisuuksia ryhmäliikuntaan, hieman normaalia suppeammalla lukujärjestyksellä tosin, kun ma 17.2. – ke 19.2. välisenä aikana muutama tunneistamme huilaa. Torstaista eteenpäin kaikki aikuisten tunnit pidetään normaalisti. Tarkista hiihtolomaviikon poikkeusaikataulu täältä.

Viikolla 8 kaikki lasten ja nuorten harrasteliikunnan tuntimme ovat lomatauolla 17.-23.2. välisen ajan. Kilpailu- ja valmennustoiminnan joukkueet lomailevat oman valmentajan ilmoittaman aikataulun mukaisesti.

Lasten ja nuorten hiihtolomaleireillämme vielä tilaa!

Vaikka lukujärjestyksen mukaiset lasten ja nuorten tuntimme ovat hiihtolomaviikon tauolla, liikkumaan pääsee silti. Järjestämme viikolla 8 kaksi eri leiriä, joista valittavana on sekä kolmipäiväinen tanssillinen leiri että koko viikon liikunnallinen voimisteluleiri, jonne voi tulla myös vain joiksikin päiviksi. Molemmille leireille mahtuu vielä, jos hiihtoloman ohjelma on perheessänne yhä avoinna. Lue leireistä lisää täältä ja ilmoittautumaan pääset tästä.

Seuramme ensimmäinen tanssikisa Pink Dance Stars la 29.2. – kaikki joukolla mukaan tanssin riemuun!

Lauantaina 29.2. klo 12 alkaen Suomalaisella yhteiskoululla (Isonnevantie 8, Helsinki) tärähtää, kun käyntiin pääsee Pakilan Voimistelijoiden kautta aikain ensimmäinen showtanssikilpailu, hyvän mielen Pink Dance Stars. Mukana kisassa on omien tanssijoukkueidemme Illuusion, Utopian ja Sisters In Syncin lisäksi ryhmiä pääkaupunkiseudun lisäksi aina Toijalaa ja Raaseporia myöten. Tuomareina meillä on laadukas joukko kokeneita ja osaavia tanssin ammattilaisia. Nyt sinulla on siis mahtava mahdollisuus kokea tanssin riemu ja ostaa itsellesi ja kaverillekin lippu kevään pinkeimpään tanssikisaan! Lisäinfoa Pink Dance Stars -kisasta löydät kisasivuiltamme. Liput kannattaa ostaa ennakkoon Holvi-nettikaupasta, näin saat ne paikan päältä ostettua edullisemmin.

Valmennustoiminnan arvomme: terveellinen ja hyvä ravinto osana voimistelijan arkea

Kilpailu- ja valmennustoimintamme strategiana on ”Vastuullisesti” huipulle. Pakilan Voimistelijoiden valmennuksen arvoja ovat tuloksellisuus ja jatkuva kehittyminen, voimistelijalähtöisyys ja välittäminen, terveys sekä yhteisöllisyys. Arvot näkyvät käytännössä itse valmennuksessa salilla, voimisteluolosuhteissamme sekä voimistelijoiden tukitoiminnoissa. Terveyteen vaikuttavat treenien lisäksi riittävä lepo sekä hyvä ravinto. Siten ennaltaehkäistään vammoja ja tehostetaan myös palautumista treenien jälkeen. Maanantaina 2.3. kilpailu- ja valmennustoiminnan voimistelijoille ja huoltajille tulee pitämään ravintoluennon kokki, ravitsemusvalmentaja ja ruokakirjailija Teresa Välimäki. Pakilan yläasteen auditoriossa pidettävällä luennolla saamme käytännönläheistä opastusta siihen, miten voimistelijan hyvä ruokavalio koostetaan. Lisätietoja luennon tarkemmasta aikataulutuksesta saat joukkueen omalta valmentajalta.

Joukkuevoimistelun kisakatselmus su 8.3. klo 16:30 Maunulan liikuntahallissa

Joukkuevoimistelun joukkueidemme perinteinen kisakatselmus pidetään sunnuntaina 8.3. klo 16:30 alkaen Maunulan ”montussa”, eli Maunulan liikuntahallissa (Maunulanmäki 3). Tuolloin näemme joukkueiden kevätkauden vapaaohjelmien ensiesitykset ja halli on täynnä strassien säihkettä uusien pukujen myötä. Tule ihailemaan joukkueidemme suorituksia paikan päälle veloituksetta!

Aikuisten kursseja keväälle vielä alkamassa

Kevätkaudella aikuisliikkujille on vielä tarjolla kaksi alkavaa kurssia. Sunnuntaina 8.3. pidetään latinofitin jatko -workshop, jonne on hyvä ilmoittautua vasta pidetyn alkeis -workshopin perään taitojen verestämiseksi. Lauantaina 21.3. puolestaan käynnistyy kolmen kerran joogakurssi. Näiden lisäksi tuoreille äideille on tarjolla mammajumppaa 25.2. alkaen viiden kerran verran. Kaikille näille kursseille mahtuu mukaan vielä! Kursseista voit lukea lisää täältä ja ilmoittautua voit täällä.

Koululaisten kesälomaleirit taas tulossa!

Pidämme koululaisille kesäkuun alussa liikunnallisen kesälomaleirin sekä tanssileirin. Leireistä on tulossa lisäinfoa pikapuoliin ja myös ilmoittautuminen avataan vielä helmikuun aikana, mutta pistä tämä kuitenkin jo korvan taaksi. Kesähän on tuossa tuokiossa 🙂 !

Kevättalvisin terveisin,
Pakilan Voimistelijat