EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsenviesti 09/2022: Harrastekausi korkattu!

Jäsenviesti 09/2022: Harrastekausi korkattu!

Jäsenkirje

Harrastekausi korkattu!

[HUOM! Jäsenkirje on nyt ensimmäistä kertaa lähetetty PNV:n jäsenille myClub-jäsenjärjestelmämme kautta. Jos ET saanut viestiä sähköpostiisi, tarkistathan myClubista yhteystietosi. Jäsenviesti on luettavissa myös myClubissa]

PNV:n syyskausi on päässyt upeasti alkuun, kun maanantaina 29.8. polkaistiin niin lasten ja nuorten kuin aikuistenkin harrasteliikunnan tunnit pyörimään. Tällä viikolla pääset vielä maksuttomasti kokeilemaan kaikille tunneillemme. Luvassa on myös kiinnostavia ja liikuttavia tapahtumia tulevalle syyskaudelle Luethan siis tärkeimmät uutiset tästä jäsenkirjeestä:

• Harrasteliikunnan tuntien maksuton kokeilu jatkuu vielä tämän viikon, eli su 11.9. asti
  • Lasten ja nuorten harrastetunnit täyttyvät vauhdilla, mutta tilaa yhä on
  • Aikuisten jazztanssin intensiivikurssi9. ja 24.9. – tule oppimaat uutta tai verestämän vanhaa!
  • Nyt tarjolla myös kysyttyä perheliikuntaa kurssimuotoisena: Perheliikunta 1-4-vuotiaille ja vanhempi-lapsi-jumppa 0,5-4-vuotiaille
  • Liikunnallista tekemistä syyslomalla lapsille ja nuorille liikunnallisen lomaleirin sekä tanssin intensiivikurssin muodossa
  • myClub-jäsenjärjestelmän myötä seuralla uusi tilinumero. Varmistathan laskujamme maksaessa että käytät uutta, laskuilla näkyvää tilinumeroa ja päivität tämän myös esim. verkkopankkiisi
  • PNV:lle hallinäytöskokonaisuus tulevan kesän 2023 World Gymnaestradaan, kaikki ovat tervetulleita Gymnaestrada-matkallemme mukaan
  • Yhdistyksen virallinen syyskokous pidetään ma 24.10. klo 19:00 seuran toimistolla (Ohrahuhdantie 2 A)
  • Tapahtumarikas syksy! PNV Cup 12.11., Pinkki Stara 19.11. sekä sokerina pohjalla PNV 75-vuotisjuhlagaala la 3.12. – Laita nämä jo ylös kalenteriisi

Kaikki PNV:n tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme

Harrasteliikuntakausi korkattu – testaa ilmaiseksi vielä tämä viikko!

Maanantaina 29.8. päästiin vihdoin aloittamaan sekä lasten ja nuorten että aikuistenkin harrasteliikunnan kausi. Vielä tämän viikon ajan voit tulla maksutta vaikka kaikille tunneillemme kokeilemaan. Löydät varmasti koko perheelle liikunnallisen harrastuksen tarjonnastamme!

Aikuisille tarjolla on 26 viikkotuntia tehotreeniä, tanssillisia tunteja, kehonhuoltoa sekä senioritunteja, joilla myös aloittelijat saavat hienon alun liikuntaharrastukselle. Katso aikuisten lukujärjestys täältä ja printtaa se vaikka jääkaapin oveen! Aikuisten tunneille voit kokeiluviikon jälkeen osallistua kertamaksusta aina koko vuoden Anytime-korttiin. Lisätietoja hinnoista ja maksutavoista löydät täältä.

Lasten ja nuorten kauden tarjonta pohjautuu Voimisteluliiton Voimistelukoulu-konseptiin ja tarjolla on eri ikäisille lapsille tunteja kolmella polulla: Voimistelukoulu, Voimistelukoulu – Tanssi sekä Voimistelukoulu -Temppuilu. Lasten ja nuorten lukujärjestys löytyy täältä.

Lasten ja nuorten tunneilla tilaa löytyy vielä, mutta varaa pian paikkasi

Lasten ja nuorten tunneista muutama on jo myyty ”loppuun”, mutta tilaakin vielä on. Jos joukkuevoimistelun alkeet kiinnostavat, paikkoja löytyy suloisissa lasten stara-ryhmissä Stella Stara (v. 2015-2016 syntyneet) ja Dione Stara (v. 2013-2014 syntyneet). Stara-ryhmissä harjoitellaan joukkueessa toimimista lajiharjoittelun lisäksi, sekä päästään esiintymään stara-tapahtumiin. Tilaa löytyy myös pikkurytmisten ryhmässä, jos rytminen voimistelu välineineen kutkuttaa. Stara-joukkueista ja pikkurytmisistä löydät lisätietoa täältä.

Jazztanssia aikuisille kahtena lauantaina syyskuussa

Jazztanssin konkari Jaana Toikkanen vetää aikuisille suunnatun neljän tunnin jazztanssin tiiviskurssin kahtena lauantaina syyskuussa: 17. ja 24.9. klo 13-15. Paikkana on PNV:n toimisto (Ohrahuhdantie 2 A).

Kurssilla vauhdikkaaseen treeniin sisältyy jazztanssin perustekniikkaa, koordinaatio- ja tasapainoharjoituksia sekä venyttelyä. Tunnin lopuksi tietysti tanssitaan ja pidetään hauskaa! Tämä kurssi sopii niin aloittaville kuin jo tanssia harrastaneille. Tule rohkeasti mukaan nauttimaan tanssillisesta treenistä! Ilmoittautumaan pääset tästä.

Perheliikuntaa vanhemmille ja perheen pienimmille

Keskiviikkoisin Torpparinmäessä liikutaan yhdessä perheen pienimpien kanssa, kun 14.9. aloittavat kymmenen kerran perheliikunnan kurssimme:

• Vanhempi-lapsi -jumppa 6kk-4v., klo 17:00-17:45
  • Perheliikunta 1-4v., klo 17:45-18:30

Näissä jumpissa koko perhe kokee hauskan, liikunnallisen kokemuksen laadukkaasti ohjatusti. Lue lisää ja ilmoittaudu täällä. Kannattaa tulla mukaan!

Syyslomalla liikunnallista ja tanssillista tekemistä lapsille ja nuorille

Tuttuun tapaan järjestämme tänäkin syksynä syyslomatekemistä lapsille ja nuorille koulujen syyslomaviikolla 42. Liikunnallinen syyslomaleiri pyörii ma-pe klo 9-15 PNV:n toimistolla (Ohrahuhdantie 2 A), tarjoten monipuolisesti liikunnallista puuhaa sisällä ja ulkona. Lapsi voi osallistua koko viikon ajan tai yksittäisinä päivinä. Leirin hintaan 150 €/vko tai 35 €/pvä sisältyy lämmin lounas ja hedelmävälipala.

Tanssin intensiivikurssilla ma-ke 17.-19.10. harjoitushalli TUVAlla (Teerikukonkuja 3) tutustutaan eri tanssilajeihin ja -tyyleihin, mm. showtanssiin, streetiin, jazziin, nykytanssiin ja akrobatiaan. Intensiivikurssi soveltuu parhaiten 11-15-vuotiaille, tanssia jo aiemmin harrastaneille. Kurssin hinta on 60 € ja se ei sisällä lounasta tai eväitä.

Syyslomaleiristä ja tanssin intensiivikurssista löydät lisätietoa sekä ilmoittautumislinkit nettisivuiltamme.

Uuden myClub -jäsenjärjestelmän myötä seuran tilinumero on muuttunut

Uusi jäsenjärjestelmä myClub on meillä nyt täysimääräisesti käytössä ja syyskauden ilmoittautumiset ovatkin jo hienosti hoituneet myClubissa. Uuden järjestelmän myötä seuran tilinumero laskuilla muuttui, joten muistattehan varmistaa maksunne oikealle tilille, erityisesti jos olette tallentaneet nettipankkiin aiemman PNV:n tilinumeron. Uusi, oikea tilinumero näkyy tämän syksyn laskuilla.

Kesällä 2023 PNV lähtee myös hallinäytöksen kanssa World Gymnaestradaan!

Ensi kesänä on edessä voimistelumaailman yksi kohokohdista, eli kerran neljässä vuodessa pidettävä World Gymnaestrada. Vuonna 2023 tapahtuma järjestetään Amsterdamissa ja Pakilan Voimistelijoiden hallinäytöskokonaisuus on valittu Voimisteluliiton toimesta matkaan mukaan.

Hallinäytöksen lisäksi PNV tulee osallistumaan niin nuorten kuin aikuistenkin toimesta myös kenttänäytöksiin. Nyt kaikilla seuran jäsenillä onkin erinomainen tilaisuus lähteä mukaan kokemaan World Gymnaestrada! Tulemme syksyn, talven ja kevään aikana järjestämään kenttäohjelmakursseja sekä hallinäytösharjoituksia osallistujille, joten pysy kuulolla.

Yhdistyksen virallinen syyskokous ma 24.10. klo 19

Pakilan Voimistelijat PNV ry:n virallinen syyskokous pidetään maanantaina 24.10. klo 19:00 alkaen seuran toimistolla (Ohrahuhdantie 2 A). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Tapahtumarikas syyskausi edessä – sokerina pohjalla PNV:n 75-vuotisjuhlagaala 3.12.

Tulevan syksyn kilpailukauteen kuuluvat jo perinteisesti PNV:n omat ”pinkit” kisat. PNV Cup järjestetään Urhea-hallilla lauantaina 12.11. ja pienemmille voimistelijanaluille suunnattu Pinkki Stara pidetään lauantaina 19.11. Pasilan urheilutalolla.

Syyskauden ja koko vuoden huipentaa kuitenkin tärkeä juhla: PNV:n 75-vuotisjuhlagaala. Tämä upea voimistelun kirjon esittelevä juhla pidetään lauantaina 3.12. Suomalaisen Yhteiskoulun (SYK) tiloissa. Gaalan suunnittelu on jo täydessä vauhdissa ja lisätietoa on tulossa syksyn mittaan. Merkitse gaala kuitenkin nyt jo kalenteriisi, jotta et jää paitsi syksyn upeinta voimisteluelämystä.

Liikuttavin syysterveisin,
Pakilan Voimistelijat