Jäsentiedote 4/2019

Tuntiperuutus Pakilan ala-asteella

Pakilan ala-aste on varannut koulun jumppasaliin omaan käyttöön tiistaina 9.4. ja keskiviikkona 10.4., joten näiltä päiviltä HIIT, sporttijumppa ja kehonhuolto on peruttu.

Kiirastorstain maratonjumppa + muut pääsiäisen aikataulut

Tervetuloa kiirastorstain maratonjumppaan 18.4. klo 18 – 19.30/20 Metsolan ala-asteelle (Kartanomuseontie 2). Maratonjumpassa nostetaan sykettä, vahvistetaan lihaksia ja huolletaan kehoa. Halutessasi voit 90 minuutin jumpan päälle jäädä vielä 30 minuutiksi ohjattuun syvävenyttelyyn ja rentoutukseen. Maratonjumppa on kaikille avoin ja ilmainen, joten ota kaveri mukaan!

Kiirastorstaina ei pidetä normaalin aikataulun mukaisia aikuisten iltatunteja. Aamupäivän pilatestunti normaalisti. Jumpat tauolla pääsiäisen takia 19.4. – 22.4.

Tulossa kursseja: juoksukoulu ja ulkotreenit

Juoksukoulu

PNV järjestää neljän kerran juoksukoulun, jonka ohjaa ammattivalmentaja ja psykoterapeutti Kirsi Valasti. Juoksukoulu kokoontuu Paloheinän ulkoilualueella keskiviikkona 15.5., 22.5.,29.5. ja 5.6. klo 18 – 19.30.Juoksukoulussa opit kohentamaan kestävyyttä monipuolisesti, parantamaan juoksutekniikkaa, tekemään mäkivetoja ja nauttimaan entistä syvemmin kehon ja mielen yhteistyöstä Runfulnessin avulla. Juoksukoulun hinta on 80 €, ja se sisältää Kirsi Valastin kirjan Hyvä Juoksu – juoksemisen ilo. Ilmoittautuminen jäsenrekisterin kautta: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx. Mukaan voi ilmoittautua vaikka heti.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään 10. Valmentaja Kirsi Valastiin voit tutustua täällä: https://www.kirsivalasti.fi

Ulkotreeniryhmä

Tule treenaamaan mukavassa porukassa ulkona! Ulkotreeniryhmä kokoontuu kuusi kertaa: tiistaina 7.5., 14.5., 21.5., 28.5., 4.6., 11.6. klo 18 – 19 Paloheinän ulkoilualueella. Ryhmää ohjaajaa Personal Trainer Anna Takala. Ulkotreeniryhmässä pääset liikkumaan ohjatusti mukavassa porukassa aina eri tavalla. Teemme porrastreenejä, sauvakävelemme, tutustumme ulkokuntoiluvälineisiin, polkujuoksemme, kahvakuulailemme ja teemme kehonpainotreeniä. Ulkotreenin hinta 80 €, ja se sisältää kirjalliset ohjeet kahvakuulailuun ja kehonpainotreeniin.

Ilmoittautuminen jäsenrekisterin kautta: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx. Mukaan voi ilmoittautua vaikka heti.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään 8.

Kesän 2019 kesäjumpat

PNV:n perinteiset kesäjumpat pidetään 23.5. – 27.6. aina torstaisin klo 18.30 – 19.30 Paloheinän ulkoilualueella. Jumppa on kaikille avoin ja ilmainen. Tuntia ei pidetä juhannusviikolla (20.6.), mutta helatorstaina 30.5. kesäjumppa on normaalin aikataulun mukaan.

Kesäleireille mahtuu vielä!

PNV:n järjestämille kesäleireille mahtuu vielä mukaan! Tarjolla on liikunnallinen kesäleiri kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla (joka päivä klo 9 – 15) ja nuorten tanssileiri kesäkuun ensimmäisellä viikolla (joka päivä klo 10 – 14). Lisää tietoa leireistä ja ilmoittautumisohjeet löydät edellisestä jäsentiedotteesta: https://pnv.fi/jasentiedote-3-20/

Kilpavoimistelun kuulumisia

Kisakausi on hyvässä vauhdissa, ja olemme jo iloinneet nappisuorituksista ja hienoista onnistumisista useissa ikäluokissa. Naisten edustusjoukkue Gloria kilpailee edustuspaikasta toukokuussa Espanjassa pidettäviin MM-kisoihin, ja on hankkinut alkukaudella tililleen jo 8 karsintapistettä. Alkukaudella Tampereelta, Mäntsälästä ja Vantaan kilpailuista mitaleita ovat jo kotiuttaneet Glorian lisäksi Gloria Luna, Astra Stella, Astra Fenix, Vidal ja Massimo Jr. Hienoa venymistä ja tarkkoja suorituksia on nähty myös monelta sarjanousijalta. Upeat 10 voimistelijaa saavuttivat myös sarjanousun rytmisen luokkanousukilpailuissa.

Kevään tärkeitä päiviä

• Lauantaina 13.4. Pinkki Stara Pasilan urheiluhallilla: voimistelutapahtuma pienille voimistelijanaluille. https://pnv.fi/ajankohtaista/tapahtumat/pinkki-stara/
  • Torstaina 25.4. PNV mukana Paloheinän ala-asteen kevätriehassa
  • Perjantaista 3.5. sunnuntaihin 5.5. PNV Cup Kisahallilla: PNV:n isännöimä kansainvälinen voimistelukilpailu.
  • Lauantaina 4.5. PNV mukana Ogelifestissä
  • Keskiviikkona 15.5. harrasteryhmien kevätnäytös Pirkkolan urheiluhallilla.
  • Sunnuntaina 19.5. kevään viimeinen perhepäivä
  • Keskiviikkona 22.5. PNV mukana Itä-Pakila-päivässä
  • Torstaina 30.5. gaalanäytös suomalalaisen yhteiskoulun auditoriossa – esiintymässä PNV:n lapsia ja nuoria.