EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenJäsentiedote kilpa- ja valmennusjoukkueiden perheille

Jäsentiedote kilpa- ja valmennusjoukkueiden perheille

Aurinkoista kevättä kilpa- ja valmennusjoukkueiden perheisiin!

Tiiviin kisa- ja starakauden keskelle tässä jäsenviestissämme tärkeitä päivämääriä ja muuta huomioitavaa kevään toiminnasta. Merkkaa kalenteriin. Tapaamisiin kisakatsomoissa!

Jännitystä ja onnistumisia kisamatoilla

Kisakausi on hyvässä vauhdissa, ja olemme jo iloinneet nappisuorituksista ja hienoista onnistumisista useissa ikäluokissa. Naisten edustusjoukkue Gloria kilpailee edustuspaikasta toukokuussa Espanjassa pidettäviin MM-kisoihin. Kolme parasta joukkuetta pääsee MM-kisoihin ja Gloria tällä hetkellä sijalla kolme ennen kahta viimeistä karsintanäyttöä

Seuraavat MM-karsintakilpailut pidetään Hyvinkäällä 27.-28.4. jolloin pisteitä on jaossa enemmän. Alkukaudella Tampereelta, Mäntsälästä ja Vantaan kilpailuista mitaleita ovat jo kotiuttaneet Gloria Luna, Astra Stella, Astra Fenix, Vidal ja Massimo Jr. Hienoa venymistä ja tarkkoja suorituksia on nähty myös monelta sarjanousijalta. Upeat 10 voimistelijaa saavuttivat myös sarjanousun rytmisen luokkanousukilpailuissa.

Tsemppiä kaikille voimistelijoille ja katsomoihin myös loppukaudelle!

Kevään tärkeitä päivämääriä

Pinkki Stara lauantaina 13.4.

Seuramme järjestämä Pinkki Stara kokoaa nuorimpien joukkueita Pasilan urheiluhalliin lauantaina 13.4. Tervetuloa seuraamaan esiintymisen riemua, jännitystä ja onnistumisen iloa. Tapahtumapaikalla myös buffet. Tapahtumatiedot https://c1259.voimistelu.kisapalvelu.fi/

Talkooinfo tiistaina 23.4.

Toukokuussa 3.-5.5. järjestettävien kansainvälisten kilpailuiden talkooinfo järjestetään tiisaina 23.4. klo 18.30 Itä-Pakilan koulun aulassa (osoite: Etupellontie 6). Varmistattehan, että jokaisesta joukkueesta vähintään yksi vanhempi osallistuu tähän infoon. Talkootyö sujuu hyvin, kun perehdymme yhdessä ennakkoon kisojen kulkuun ja tehtäviin. Talkoot ja kisatuotto auttavat meitä osaltaan pitämään harrastusmaksut kohtuullisina, ja samalla pääsemme osaksi kansainvälistä huippu-urheilutapahtumaa!

PNV Cup 3. – 5.5.

Pakilan Voimistelijat järjestää kansainvälisen jokkuevoimistelun A-kategorian kilpailun Kisahallilla 3. – 5.5. Tähän mennessä kisaan on ilmoittautunut 55 joukkuetta ympäri maailmaa.

Pre-tiimin (12 – 14-vuotiaiden SM-sarjan sisarusjoukkueet) hakuinfo maanantaina 6.5. klo 19.30

Pakilan Yläasteen audotoriossa järjestettäcässä tilaisuudessa kerrotaan 12 – 14-vuotiaiden SM-sarjan joukkueisiin järjestäytymisestä, valintakriteereistä ja hakuprosessista. Vanhempaininfoon ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet. Tilaisuudessa on mahdollisuus esittää kysymyksiä seuran valmennuspäällikölle, tulevalle päävalmentajalle ja hallituksen edustajalle. Halutessasi voit lähettää kysymyksesi etukäteen toiminnanjohtajalle osoitteeseen anna.takala@pnv.fi.

Kevätnäytös ”Elämä on juhla” keskiviikkona 15.5. klo 17.30 ja 19

Pirkkolan urheiluhallilla järjestettävässä perinteisessä kevätnäytöksessämme esiintyvät lasten, nuorten ja aikuisten harrasteryhmät (ml. ProDance) sekä seuraavat joukkueet: Vega MInt, Luna Nueva, Luna Viola, Stella Lime, TTG, Gloria (mikäli ehtii ennen MM-kisoja), Massimo junior, Vidal, Astra Fenix, Maxime, Gloria Stella ja Stella Neon. Liput aikuisilta 10 e ja lapsilta (yli 7 v.) 5 e, sylilapset ilmaiseksi. Tervetuloa ihastelemaan liikkumisen riemua!

Kokeiluharjoitukset joukkuevoimistelujoukkueisiin

Kevään joukkuevoimistelun kokeiluharjoitusten päivämäärät on nyt julkaistu. Käy katsomassa tarkemmat tiedot ja ohjeet osallistumiseen täältä. Otamme joukkueisiin uusia voimistelijoita kaikkiin ikäluokkiin; vasta-aloittajista kokeneisiin voimistelijoihin asti. Tervetuloa kokeilemaan!

Gaalanäytös torstaina 30.5. klo 17

Uusi ja upea, ensimmäistä kertaa järjestettävä gaalanäytös ”Elämä on juhla” tuo Haagaan Suomalaisen Yhteiskoulun lavalle suurimman osan valmennusjoukkueistamme (TTG, Gloria, Massimo junior, Vidal, Astra Fenix, Maxime, Gloria Stella, Stella Neon, Astra Stella, Gloria Luna, Luna Blanca, Gloria Vega, Vega Rosa ja Xena) ja osan ProDance-linjan tanssijoista. Liput aikuisille 20 e (sis. kahvi tai tee) lapset (yli 7 v.) 10 e (sis. pillimehu), sylilapset ilmaiseksi. Tervetuloa nauttimaan!

Muistathan tarkistaa, että Ilmoittautumispalvelun yhteystiedoissasi on oikea sähköpostiosoite. Osoitteen ylläpitäminen on tärkeää mm. sähköpostitse lähetettävien laskujen vuoksi.

PS. Tiimikaupastamme saa ostaa pinkkejä huppareita kisakatsomoihin. Huppareita saa sekä naisten että miesten kokoisina. Katso lisää täältä.