EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenJäsentiedote kilpa- ja valmennusjoukkueiden perheille

Jäsentiedote kilpa- ja valmennusjoukkueiden perheille

Uutinen

PNV:n kilpailu- ja valmennusjoukkueiden perheille suunnatussa jäsentiedotteessa ajankohtaista asiaa kisakauden keskelle!

Upeita kisasuorituksia!

Kisakausi on hyvässä vauhdissa, ja yhteensä 18 PNV:n joukkuetta kilpailee tällä kaudella eri ikäluokissa tai osallistuu stara-tapahtumiin. Tapahtumissa näkyy iloisia voimistelijoita, kun mm. Vega Mint osallistui juuri ensimmäiseen kilpailuunsa, ja Gloria Vega ovat saavuttaneet I kategorian suorituksia. Suoritukset ovat kantaneet jo upeasti mitalisijoillekin asti:

• Gloria: Hopeaa Pietarin Neva Stars –kisassa
  • Team Tapiola Gloria: Hopeaa Cailap Cupissa ja Vantaan Kaupunki Cupissa
  • Gloria Luna: Kultaa Elise Cupissa, hopeaa Turku Cupissa, pronssia Kerava Cupissa
  • Astra Fenix: Kultaa Elise Cupissa, hopeaa Turku Cupissa
  • Massimo Junior: Kultaa Vantaan Kaupunki Cupissa, pronssia Cailap Cupissa

Onnistumisia ja iloista & tasapuolista kannustusta kaikille joukkueille kisakatsomoihin myös loppukaudelle!

Tuomarointi kiinnosti

Yli 20 innokasta joukkuevoimisteluvanhempaa osallistui I-tason tuomari Inkeri Lohikosken vetämään sääntöiltaan. Antoisassa koulutuksessa paneuduttiin lajin tuomarityöskentelyyn, kilpailusääntöihin ja pisteosa-alueisiin. Osallistujat pääsivät myös itse yrittämään tuomarointia videosuoritusten avulla. Inkerin oppien avulla kisojen seuraaminen on entistäkin antoisampaa.

Tietoa tuomarityöskentelystä ja joukkuevoimistelun säännöistä löydät myös Voimisteluliiton sivuilta:

Tutustu valmennusarvoihimme

Tunnetko PNV:n valmennusperiaatteet ja arvot, jotka ohjaavat joukkuevoimistelutoimintaamme?
Tutustu Vastuullisesti huipulle –periaatteisiimme täällä:

Väriä kisakatsomoon!

Nyt niitä saa: pinkkejä huppareita seuran painatuksilla! Hupparissa erotut eduksesi kisakatsomossa, ja kaikki tietävät, mitä seuraa edustat! Hupparin voit tilata PNV:n seurakaupasta, josta myös löydät hinnat, kokotaulukot ja toimitusehdot. Huppareista on myös miesten kokoja.
Seurakauppa löytyy: https://pnv.fi/pnv/seuravaatteet/

Tärkeitä päivämääriä

24.11. Gutz-myynnin päättymispäivä. Joukkueiden yhdyshenkilöt lähettävät joukkueiden tilaukset eteenpäin 25.11. Tuotteet saapuvat ennen joulua.

26.11. Seuran sääntömääräinen syyskokous PNV:n toimistolla klo 19. Tervetuloa mukaan!

11.12. Joulunäytökset Pirkkolassa klo 17.30 ja 19.

16.12. Notkea messu Hyvän Paimenen kirkossa. PNV:n voimistelijoita mukana perinteisessä kolmannen adventin messussa, jonka jälkeen PNV:n hallitus tarjoaa kirkkokahvit.