EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenLasten kauden 2022-2023 lukujärjestys nyt julkaistu!

Lasten kauden 2022-2023 lukujärjestys nyt julkaistu!

Lasten lukujärjestys kaudelle 2022-2023 julkaistu!

Riemukas ja liikuttava lasten syyskauden alku jo häämöttää ja nyt meillä on tarjota teille uusi upea kauden 2022-2023 lasten harrasteliikunnan lukujärjestys! Löydät lasten lukujärjestyksen täältä.

Harrastustuntimme pohjautuvat Suomen Voimisteluliiton Voimistelukoulu-konseptiin. Voimistelukoulu-tunnilla alle 12-vuotias lapsi oppii perusliikunta- ja voimistelun alkeistaitoja koulutetun ohjaajan avustuksella. Tavoitteena on kehittää lasten koordinaatiota, tasapainoa, liikkuvuutta ja perusvoimaa voimistelullisin keinoin sekä tarjota lapselle liikunnallisia elämyksiä. Harjoittelu on monipuolista ja antaa erinomaiset taidot sekä voimistelu-uralle että muihin lajeihin.

Lasten Voimistelukoulu-tunteja on tarjolla kolmella eri polulla:

Lasten harrastetuntien hinnoitteluun voit tutustua täällä.

Ilmoittautuminen syyskaudelle alkaa lasten osalta ma 8.8. Ilmoittautuminen tapahtuu uudessa MyClub-jäsenjärjestelmässä, jonne sinun kannattaa rekisteröityä käyttäjäksi jo nyt.

Kausi alkaa viikkolukujärjestyksen mukaisesti ma 29.8. >> Sitä ennen, muistathan syyskauden starttitapahtuman!